Janni. skriver:
En time?!? Det holder jeg godt nok ikke til, så håber virkelig ikke Silas laver det nummer en aften. Min kæreste er hjemmegående (pensionist pga en ulykke) så vi skiftes til at putte ham, men når skrigeriet går igang så tager han over. Han bliver ikke påvirket på samme måde som jeg. Så der må jeg nok igen sige at jeg er heldig stillet i forhold til så mange andre mødre her på baby.

Min kæreste reagere heller ikke på samme måde på gråd, og det har han aldrig gjort. Han synes bare det er irriterende når det har stået på længe. Også bytter vi som oftest over. Men han er selvstændig, så helligdage er afskaffet og han arbejder mange timer om dagen.
Det er godt nok trist han er kommet til skade. Men det må være dejligt at have et par ekstra hænder, og at han rigtig kan få lov til at nyde at være far!
1 time i streg sker gudskelov ikke så tit, men det er virkelig bedst at være 2 når det endelig er. Ved slet ikke hvad jeg skulle gøre hvis jeg enten var enlig mor eller havde et barn med kolik. Damit jeg har respekt for dem!
Anmeld