Rejse sig op :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.670 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

FrkLarsen

Emilie rejste sig op for første gang igår, og idag er det blevet ved..

Hun står op konstant!

Var oppe og ligge hende ned 4 gange inden hun så valgte at banke sin ene fortand ned i kanten af sengen, så der var blod ud af hendes mundvig, NØJ jeg blev bange!!! 

Tanden har det fint, det var tandkødet hun havde fået slået hul på..

Hun kravler endnu ikke, men har hele tiden vidst at hun ville stå op inden hun kravlede.

Hvad med jer tøser, hvornår rejste jeres jer for første gang eller er de ikke begyndt endnu?

Emilie bliver 10måneder d. 4/6 :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

NoName

ihhh hvor er hun dygtig

Her kravler vi heller ikke endnu - meeeen det er vist bare et spørgsmål om tid, for hun har faktisk luret hvordan man kommer fremad, hun skal bare lige kringle bagenden med... og hold fast hvor ser det sjovt ud...

Hun kan også sætte sig op fra liggende stilling, det kræver noget gulvplads, for det foregår baglæns og lidt i cirkler - men pyt det virker...

hun er så småtbegyndt at trække sig op i armene, så jeg er sikker på der ligepludselig sker en hel masse så jeg slet ikke kan følge med...

Caroline blev 10 mdr i søndags.

Anmeld

25. maj 2011

FrkLarsen

noname skriver:

ihhh hvor er hun dygtig

Her kravler vi heller ikke endnu - meeeen det er vist bare et spørgsmål om tid, for hun har faktisk luret hvordan man kommer fremad, hun skal bare lige kringle bagenden med... og hold fast hvor ser det sjovt ud...

Hun kan også sætte sig op fra liggende stilling, det kræver noget gulvplads, for det foregår baglæns og lidt i cirkler - men pyt det virker...

hun er så småtbegyndt at trække sig op i armene, så jeg er sikker på der ligepludselig sker en hel masse så jeg slet ikke kan følge med...

Caroline blev 10 mdr i søndags.

Hvor bliver de unger hurtigt store altså!!!

Emilie sætter sig også selv op fra ligge stilling og møver sig også fremad, og det hele er kommer på blot 7-8 dage!!!!!

Efter vi er flyttet hjem er der sket SÅ meget, så hurtigt.

Hun har også 4 tænder nu :-O

Anmeld

25. maj 2011

LinLin

FrkLarsen skriver:

Hun står op konstant!

Var oppe og ligge hende ned 4 gange inden hun så valgte at banke sin ene fortand ned i kanten af sengen, så der var blod ud af hendes mundvig, NØJ jeg blev bange!!! 

Hun kravler endnu ikke, men har hele tiden vidst at hun ville stå op inden hun kravlede.

Hvad med jer tøser, hvornår rejste jeres jer for første gang eller er de ikke begyndt endnu?

Hvor er hun dygtig

Vi er lidt foran Adam kunne at kravle inden han blev 8 mdr - og rejste sig op ved ting næsten samtidig  Han kan også kravle opad trapperne - så vi skal huske at lukke døren ud til gangen!!! - sætte sig op fra kravlestilling og "komme ned igen" når han har rejst sig op Moderen er meget stolt

Han er fra d. 9/9...

Anmeld

25. maj 2011

K&S

FrkLarsen skriver:

Hun står op konstant!

Anton bliver 10 måneder den 3. juni

Han har stået forholdsvist stabilt i lang tid, men han har i små 3 ugers tid hevet sig op og stå ved ting og nu er han så begyndt at gå rundt om ting (f.eks. sofabordet). Han er også begyndt at kunne gå fra en ting til en anden (f.eks. fra hans legekasse til bordet uden hjælp...)

I dag har han så præsteret 3 nye ting på 1 dag...! Han har sat sig op fra liggende på maven, møvet sig frem med armene og taget 2 rigtige kravle"skridt"  så vi er meget stolte af vores lille mand  

Det er ikke længe siden, han begyndte at vise interesse for at komme op på alle fire, men nu ser det alligevel ud som om han kravler før han går

Anmeld

26. maj 2011

Risen

Hvor er hun bare dygtig.. Clara er også helt hooked på at gå og stå så tror ikke der er mange måneder / uger før hun begynder at gå sådan rigtigt.. Hun er så småt begyndt at tage skridt men har svært ved at holde balancen .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. maj 2011

fif

Risen skriver:

Hvor er hun bare dygtig.. Clara er også helt hooked på at gå og stå så tror ikke der er mange måneder / uger før hun begynder at gå sådan rigtigt.. Hun er så småt begyndt at tage skridt men har svært ved at holde balancen .. 

Dygtige Clara!!

Anmeld

27. maj 2011

Anne85

Hvor er de dygtige jeres unger :-)) Nynne kravler vældig deud af og har gjort det siden hun var 8 mdr (i starten var det dog mere en form for numsen afsted)... Hun kommer også uden problem fra liggende til siddende osv. Rejser sig op ved stuebordet, legekøkkenet osv osv, men viser ingen tegn til at give slip og har slet slet slet ikke balancen til at kunne stå frit som fx den dygtige clara ;-)) tror squ ik hun når at komme til at gå inden hun blir 1 år... Meeeen ærlig talt går jeg ik så meget op i det... "øver" ikke at gå med hende i hænderne osv... Mon det er fordi det er nummer to? ;-)) dog håber jeg på at hun tager sine første skridt herhjemme (nu starter hun jo i dp om en god uges tid)

Anmeld

27. maj 2011

Corn

Anne85 skriver:

Hvor er de dygtige jeres unger :-)) Nynne kravler vældig deud af og har gjort det siden hun var 8 mdr (i starten var det dog mere en form for numsen afsted)... Hun kommer også uden problem fra liggende til siddende osv. Rejser sig op ved stuebordet, legekøkkenet osv osv, men viser ingen tegn til at give slip og har slet slet slet ikke balancen til at kunne stå frit som fx den dygtige clara ;-)) tror squ ik hun når at komme til at gå inden hun blir 1 år... Meeeen ærlig talt går jeg ik så meget op i det... "øver" ikke at gå med hende i hænderne osv... Mon det er fordi det er nummer to? ;-)) dog håber jeg på at hun tager sine første skridt herhjemme (nu starter hun jo i dp om en god uges tid)

Men Aslan vil gerne stå selv nu... Han evner det bare ikke....

Men han øver...

Men han er ikke meget for det der kravlen... tror han synes det er lidt opreklameret

Anmeld

27. maj 2011

Anne85

Corn skriver:

Men Aslan vil gerne stå selv nu... Han evner det bare ikke....

Men han øver...

Men han er ikke meget for det der kravlen... tror han synes det er lidt opreklameret

Ha ha... Ja hvorfor kravle når man kan gå ;-))

Med Kristian tror jeg bare vi var meget mere "på"... "øvede" at sidde, komme op på alle fire og sidenhen at gå med os i armene - med Nynne har jeg squ ik så travlt - hun gør tingene når hun selv lurer hvordan det skal gøres - og jeg nyder at det hele ikke går sindssygt stærkt - nyyyyyder babytilstanden lidt endnu, hun skal tidsnok blive stor :-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.