Er du eller din partner søvngænger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

mariamiss6

Går nogle af jer, jeres partner, eller andre i kender i søvne?

Hvis ja, kom endelig med de sjove historier

Jeg selv har aldrig (så vidt jeg ved) gået i søvne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

eElak

Da jeg var lille, endte jeg tit inde i skabet på mit værelse... 

Men har ikke oplevet noget siden..  

Anmeld

25. maj 2011

Becks

Oh yes.. Gør det vidst ikke mere - Det er ihvertfald ikke noget jeg vågner af

Da jeg var 15 år, var jeg alene de fleste nætter frodi min mor arbejdede nat.. Jeg drømmer så åbenbart at det brænder, så jeg løber ud i gården, og RÅBER "det brænder" så alle naboer kommer ud, der bliver ringet efter brændvæsnet.. Jeg havde taget min hund, min dyne og vores dåseåbner med ud (jeps! den er altid god at have) Brændvæsnet kommer, og gæt engang? Der var ingen brand

Jeg har også forsøgt og bage et eller andet i søvne, dvs. tændt for ovnen, stillet en bradepande med mel og vand i.. Dufter ikke så godt om morgenen

Har vækket min mor og spurgt hva fanden hun har gang i, de lyserøde busser kører IKKE om søndagen

Har sat og tisset på trappen

Tror jeg stopper her

Anmeld

25. maj 2011

Carina1977

mariamiss6 skriver:

Jeg har vist skrevet om det i en anden tråd, men ja min søns far går i søvne.

Han har præsteret at dække morgenbord midt om natten, rydde op, komme og aflevere noget han har lånt og sidde og spille computer.

Han har heldigvis ikke bevæget sig udenfor hjemme....i hvert fald ikke hvad jeg ved af

Anmeld

25. maj 2011

Bambii

mariamiss6 skriver:

Min søster har gået i søvne..

Vi sidder en dag ude i køkkenet, min mor, hendes kæreste, mig og hans datter..

Pludselig høre vi yderdøren gå op, der går ikke lang tid før min mors kæreste reagere på det og spørge om vi andre hørte den gik op, og det gjorde vi.. Han rejser sig op og går ud i gangen og kigger, ganske rigtig den stod på hvid gab.. Jeg går ind i stuen og kigger og på alle værelser og opdager at min søster er væk.. Siger det så til ham, han går ud af døren ned af trapperne og finder min søster stå og hive i døren ind til cykel rummet som er låst og står og råber at den der er der inde skal skynde sig at blive færdig for hun skal altså tisse meget snart og 2 sec. efter tisser hun i bukserne.. Hun hiver så i døren igen og råber, "Ja, nu er det lige som forsent, du er godt nok langsom", hvorefter hun går 2 meter ud foran blokken og ligger sig i sandkassen og vil sove videre..

Men min mors kæreste venter lige 2 min så hun sover ordentlig og vækker hende så og spørge om hun ikke vil ind i bad og i sin seng og sove, så hun ikke bliver syg

Jeg syntes det var mega sjovt at han ventede og ville se hvad der skete.. hehe.. Skal lige siges det var en sommer aften heldigvis

Og vi har selvfølgelig "mobbet" hende med det lige siden, for hun syntes jo ikke det er sjovt at have tisset i bukserne i en alder af 13 år.

Anmeld

25. maj 2011

TbCp

Jeg gik i søvne da jeg gik på efterskole! Gik heldigvis kun ind på naboværelset... Ville have været SÅ pinligt at vågne op nede på gangen eller et andet sted.

Jeg var gået ind til dem midt om natten og spurgt havd klokken var, og så var jeg gået i seng igen...

Andre gange er jeg vågnet hvor jeg har ligget med min taske, som hang på en knage forenden af min seng...

Anmeld

25. maj 2011

TbCp

Carina1977 skriver:

Jeg har vist skrevet om det i en anden tråd, men ja min søns far går i søvne.

Han har præsteret at dække morgenbord midt om natten, rydde op, komme og aflevere noget han har lånt og sidde og spille computer.

Han har heldigvis ikke bevæget sig udenfor hjemme....i hvert fald ikke hvad jeg ved af

Hahahahaha hvor fedt!!!!

Læste en eller anden artikel om en fyr der havde gjort hele hytten ren i søvne, så nu mente kæresten ikke længere at han havde nogen undskyldning for at hjælpe til med rengøringen.

Anmeld

25. maj 2011

TbCp

Bambii skriver:

Min søster har gået i søvne..

Vi sidder en dag ude i køkkenet, min mor, hendes kæreste, mig og hans datter..

Pludselig høre vi yderdøren gå op, der går ikke lang tid før min mors kæreste reagere på det og spørge om vi andre hørte den gik op, og det gjorde vi.. Han rejser sig op og går ud i gangen og kigger, ganske rigtig den stod på hvid gab.. Jeg går ind i stuen og kigger og på alle værelser og opdager at min søster er væk.. Siger det så til ham, han går ud af døren ned af trapperne og finder min søster stå og hive i døren ind til cykel rummet som er låst og står og råber at den der er der inde skal skynde sig at blive færdig for hun skal altså tisse meget snart og 2 sec. efter tisser hun i bukserne.. Hun hiver så i døren igen og råber, "Ja, nu er det lige som forsent, du er godt nok langsom", hvorefter hun går 2 meter ud foran blokken og ligger sig i sandkassen og vil sove videre..

Men min mors kæreste venter lige 2 min så hun sover ordentlig og vækker hende så og spørge om hun ikke vil ind i bad og i sin seng og sove, så hun ikke bliver syg

Jeg syntes det var mega sjovt at han ventede og ville se hvad der skete.. hehe.. Skal lige siges det var en sommer aften heldigvis

Og vi har selvfølgelig "mobbet" hende med det lige siden, for hun syntes jo ikke det er sjovt at have tisset i bukserne i en alder af 13 år.

Hahahahaha stakkels pige!!!

Anmeld

25. maj 2011

TbCp

MyDream skriver:

Oh yes.. Gør det vidst ikke mere - Det er ihvertfald ikke noget jeg vågner af

Da jeg var 15 år, var jeg alene de fleste nætter frodi min mor arbejdede nat.. Jeg drømmer så åbenbart at det brænder, så jeg løber ud i gården, og RÅBER "det brænder" så alle naboer kommer ud, der bliver ringet efter brændvæsnet.. Jeg havde taget min hund, min dyne og vores dåseåbner med ud (jeps! den er altid god at have) Brændvæsnet kommer, og gæt engang? Der var ingen brand

Jeg har også forsøgt og bage et eller andet i søvne, dvs. tændt for ovnen, stillet en bradepande med mel og vand i.. Dufter ikke så godt om morgenen

Har vækket min mor og spurgt hva fanden hun har gang i, de lyserøde busser kører IKKE om søndagen

Har sat og tisset på trappen

Tror jeg stopper her

Hahahahaha fantastisk!

Anmeld

25. maj 2011

Carina1977

TbCp skriver:

Hahahahaha hvor fedt!!!!

Læste en eller anden artikel om en fyr der havde gjort hele hytten ren i søvne, så nu mente kæresten ikke længere at han havde nogen undskyldning for at hjælpe til med rengøringen.

Hehe hun kunne da bare helt stoppe med at gøre rent, når nu han er så sød at ordne det om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.