Hvad tænker I om navnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes I om navnet Silje?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.944 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Anonym trådstarter

Er helt vild med navnet Silje

Manden derimod er ikke så glad for det (aaaaner ikke hvorfor) Men er det mig den er gal med? Synes det er SÅ smukt, men det er som om folk kigger mærkeligt på mig, når jeg siger navnet, og synes da det er ved at være sådan forholdsvis udbredt i dag...

Smid en stemme og kom med jeres ærlige mening piger - kommenter gerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Siljes Mor

Anonym skriver:

Manden derimod er ikke så glad for det (aaaaner ikke hvorfor) Men er det mig den er gal med? Synes det er SÅ smukt, men det er som om folk kigger mærkeligt på mig, når jeg siger navnet, og synes da det er ved at være sådan forholdsvis udbredt i dag...

Jeg synes det er et super smukt navn... min egen datter på 4 mdr er lige blevet døbt Silje. Jeg valgte det fordi hendes far er nordmand, og navnet er oprindeligt et norsk navn...nu er det mere et dansk-norsk navn. Men uanset hvad så er det er skønt navn.

Anmeld

24. maj 2011

Siljesmor

Det smukkeste pigenavn i verden  

Hej fra Margith - med en Silje på 5 år

Anmeld

24. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Det er ok har jeg skrevet. Sødt, men ikke et jeg ville vælge. Svært at udtale på andre sprog, og det betyder meget for mig. Silja er jeg mere til hvis det skulle være.

Anmeld

25. maj 2011

BabyMus

Anonym skriver:

Jeg ELSKER det.

Står på min egen liste. Jeg synes også det er såå fiiiint og smukt. Så nej, jeg vil ikke mene at det er dig den er gal med.

Heldigvis har vi jo bare forskellig smag i navne. Så hvis andre ikke kan lide det, så det bare ærgeligt vil jeg mene. Selvfølgelig skal din mand jo nok være med på det.

Anmeld

25. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Synes bestemt ikke det er et specielt navn eller dig som er gal på den. Hvis i er glade for navnet, så vælg det da 

Anmeld

25. maj 2011

SussieThyssen

Jeg har stemt, at det er okay.
Det er da sødt, og der er intet, der vrider sig i mig ved det, meeen...vælge det til mine egne børn ville aldrig komme på tale.

Det er jo svært med navne..men du må nok bøje dig for din mand. Hvis han vitterligt ikke kan lide navnet overhovedet, så vil jeg bestemt ikke tvinge noget igennem. Og det er bedre at bøje af og ikke give et navn som man godt kan lide, end at skulle leve med et navn til ens barn som giver en en styg smag i munden.

Hvad andre synes, må være deres problem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. maj 2011

L.J.L

Det er et fint nok navn, men synes bare at alle kalder deres piger for silje eller silja, så synes personligt det er lidt for brugt

Anmeld

25. maj 2011

chael

Anonym skriver:

Symtes det er et rigtigt fint navn og det var også med i navnepuljen denne gang, inden vi fandt ud af at maven gemmer på en dreng. Så der blev pigelisten kaseret

Men jeg kan godt lide det. Kender faktisk kun 1 pige der hedder det.

*Camilla 22+0

Anmeld

25. maj 2011

B&J

Syntes det er et super sødt navn men jeg vil aldrig bruge det til mine børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.