Hej alle sammen. nu har jeg luret denne hjemmeside i noget tid hvor jeg er blevet klogere på mange ting og spørgsmål jeg har gået med :-)
Jeg er HF-Studerende og venter en lille pige sidst i August. jeg er 19 år og kæresten er 20. jeg er idag 26 uger henne.
pt bor jeg hjemme, men venter til at få min egen lejlighed efter januar 2012. grunden til at jeg vælger at blive boende hjemme lidt endnu, er fordi jeg ønsker den bedste start for mig og barnet.
maven vokser og den lille pige er som hun skal være. men noget som har tærret på mig lige siden jeg fandt ud af jeg var gravid, er nok dét at skulle stoppe med at ryge. før jeg blev gravid røg jeg 8-10 smøger om dagen. Idag ryger jeg 1-3 smøger om dagen. jeg er selvfølgelig bekymret for mit barns sundhed, og det gør det ikke nemmere når kæresten selv ryger 1 pak om dagen.. lige for tiden er jeg igang med eksamer så det sitre/stresser meget. jeg bliver skræmt af de historier folk fortæller angående graviditet og rygning. min pointe med det er at jeg vil gerne høre folk herinde fra; hvad har I gjort for at være røgfrie mens i ventede jer.
mvh
Anmeld