Og så kom skoene! <3 plus samtale med min far :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

LuciaLiann

Og så kom mine sko til brylluppet hjem! jeg er helt forelsket i dem og de er bare perfekte...! de sidder som støbt på min fod så nu skal de bare gåes lidt til

Har også haft en rigtig dejlig samtale med min far i dag.. han vil betale for vinen til vores bryllup + at hans fætter og en ven kommer og griller helstegt pattegris til brylluppet.. som min far også gerne vil betale.. iiih det gjorde da lige min dag i dag helt perfekt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

sussi84

vi skal os have helstegt pattegris med div tilbehør til vores bryllup her den 30.7.11 - vi har fået en slagter til at stå i haven og køkkenet.. Jeg mangler nu kun mandens skjorte og kravat, hente min kjole hos skrædderen og indkøbe drikkevare - og det vigtigste finde nogle til at stå i vores køkken

Anmeld

24. maj 2011

LuciaLiann

Det smager altså også bare virkelig godt sådan noget gris

vi skal også have fundet en eller to til køkkenet udover da vi skal lave alt andet mad selv... men det blir super hyggeligt.. og så ikke nær så dyrt.. vi er to på SU så det er ikke penge vi har flest af...

vi mangler stadig en del.. har ikk helt overblik endnu.. men vi har styr på hvad det skal være.. det meste skal bare lige bestilles (så som service/stole/borde osv)

BTW vi skal giftes d. 20. august.. kan ikk huske om jeg har skrevet det nogle steder

Anmeld

24. maj 2011

Findusinde

sussi84 skriver:

vi skal os have helstegt pattegris med div tilbehør til vores bryllup her den 30.7.11 - vi har fået en slagter til at stå i haven og køkkenet.. Jeg mangler nu kun mandens skjorte og kravat, hente min kjole hos skrædderen og indkøbe drikkevare - og det vigtigste finde nogle til at stå i vores køkken

Ej hvor sjovt.. Jeg skal også giftes den 30 juli og have helstegt pattegris..

Anmeld

26. maj 2011

sussi84

hehe.. ja det var da sjovt

glæder mig som et lille barn til juleaften og håber at Vores dag bliver helt perfekt og at været er med os, da vi skal være i haven, dog i telt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.