Se min bil ( min fødselsdagsgave )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2008

Honningblomst

Balderson skriver:

Det behøver man da ikke at få med....

Men det fik Majbritt jo... jeg ville nok betakke mig....og rejse langt væk hvis jeg havde en halv mill for meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2008

Balderson

Eva skriver:

Men det fik Majbritt jo... jeg ville nok betakke mig....og rejse langt væk hvis jeg havde en halv mill for meget...

Ja, det kunne man jo selvfølgelig også gøre.. Ferie er altid godt...

Anmeld

17. november 2008

twinboys

Ja vi valgte så at bruge lidt over en halv million på en bil for at være godt kørende... Og vi rejser også hvert år.... Så vi gør det hele...

Majbritt

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

Balderson skriver:

Ja, det kunne man jo selvfølgelig også gøre.. Ferie er altid godt...

Ja....tænk hvis man bare kunne gøre lige som man ville uden tanke på penge....hold da op det ville give nogle muligheder....al den tid man kunne bruge sammen....hmm,....skal vidst finde mig en mand med penge så jeg bare kunne fise den af resten af livet...

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

Ja vi valgte så at bruge lidt over en halv million på en bil for at være godt kørende... Og vi rejser også hvert år.... Så vi gør det hele...

Majbritt

Det er jo et spørgsmål om priotering....en bil er i mit liv et nødevendigt onde som ikke skal koste mig mere end højest nødvendigt...

Knus Eva...som også er ret sikker på at mange ikke ville bruge penge på kosmetiske operationer.

Anmeld

17. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Det er jo et spørgsmål om priotering....en bil er i mit liv et nødevendigt onde som ikke skal koste mig mere end højest nødvendigt...

Knus Eva...som også er ret sikker på at mange ikke ville bruge penge på kosmetiske operationer.

Ja det er jo din mening, men ikke min...

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Ja det er jo din mening, men ikke min...

Lige præcis det jeg skrev til at starte med...men jeg hader også at skylde penge og især på noget der mister værdi...

Anmeld

17. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Lige præcis det jeg skrev til at starte med...men jeg hader også at skylde penge og især på noget der mister værdi...

Alt mister værdi,,,, De nye bukser mister også værdi, allerede når prisskiltet er pillet af og de er blevet brugt en gang...

Majbritt

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Alt mister værdi,,,, De nye bukser mister også værdi, allerede når prisskiltet er pillet af og de er blevet brugt en gang...

Majbritt

Uha...du har et spændende forhold til penge og hvad der er nødvendigt...jeg har i hvert fald ingen bukser som koster så meget som en bil....og i min verden er tøj nødvendigt det er en bil ikke...
Men der er jo masser af mennesker der ikke kunne forestille sig ikke at betale af på en bil...jeg kommer bare aldrig til det...simpelthen ikke pengene værd.
Knus Eva...som nyder at køre i en bil der er min og ikke bankens...

Anmeld

17. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Uha...du har et spændende forhold til penge og hvad der er nødvendigt...jeg har i hvert fald ingen bukser som koster så meget som en bil....og i min verden er tøj nødvendigt det er en bil ikke...
Men der er jo masser af mennesker der ikke kunne forestille sig ikke at betale af på en bil...jeg kommer bare aldrig til det...simpelthen ikke pengene værd.
Knus Eva...som nyder at køre i en bil der er min og ikke bankens...

Banken ejer jo ikke vores bil... nej bare et eksempel,,, med de bukser... For alt taber værdi og når man kun lever en gang skal man da ikke have en million til at stå på sin konto... Vi lever mens vi kan det og nyder lidt luxus til os fire...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.