Noget godt midt i forvirringen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2011

Anonym trådstarter

Nå stadig ingen mens eller tegn på det... *SUK* Jeg har besluttet mig for at få en henvisning til gyn. i morgen så jeg kan få afklaret om det er overgangsalder, stress eller hvad der sker med den mens.

Nå men der er sket én god ting. Vi har rigtigt fået snakket om en til. Hvornår, hvordan og hvorledes og nu er det ordnet. Der er sat en tidslinie på det og vi er begge både tilfredse med kompromiet ligesom det skal være

Så selvom intet er afklaret omkring mysteriet om den udeblevne mens så er der da allerede kommet noget godt ud af det

Bare lige en opdatering fra mig af

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

msax

hvor er dejligt at intet er så slemt at det íkke er godt for noget.

Snakken om flere børn og hvornår er bare så vigtig at få taget, og er glad for at høre at I har fundet en tidsplan i begge er glade for.

Vil du røbe hvornår der er planer om en lillebror/søster?

Jeg håber ikke at gyn-doktoren finder noget, men at det bare er din krop der syntes den vil lave lidt ballede...

SMIL fra Mette

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

msax skriver:

hvor er dejligt at intet er så slemt at det íkke er godt for noget.

Snakken om flere børn og hvornår er bare så vigtig at få taget, og er glad for at høre at I har fundet en tidsplan i begge er glade for.

Vil du røbe hvornår der er planer om en lillebror/søster?

Jeg håber ikke at gyn-doktoren finder noget, men at det bare er din krop der syntes den vil lave lidt ballede...

SMIL fra Mette

Tak søde!!

Neeej for det er ikke helt fastsat på en lineær tidshorisont mere end noget vi skal opnå.Så det er svært at sætte en præcis dato.

Nøj det blev kryptisk...

Og jo vi har taget snakken MANGE gange men det er første gang vi begge har sagt ja uden forbehold og sat en overskuelig tidsplan.

Så YEAH herfra

Anmeld

25. maj 2011

Mira0911

Dejligt I har fået snakket om det og er blevet enige... 

Glæder mig til at følge dig når det du engang tester positivt... Nu aner jeg ikke hvornår I har snakket om det skal være... 

Få nu undersøgt det ved gyn. først... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.