Scrapning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.850 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

MinWilliam

Jeg er ved at kigge på de forskellige ting til scrap..

Hvor køber i det henne?

Hvor køber i jeres BIG SHOT henne?

Håber der er nogen der kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Dot D

MinWilliam skriver:

Jeg er ved at kigge på de forskellige ting til scrap..

Hvor køber i det henne?

Hvor køber i jeres BIG SHOT henne?

Håber der er nogen der kan hjælpe..

Jeg har købt min Big Shot hos Anettes Papir og Stil i Randers, der har jeg også købt flere dies. Ellers på nettet og når jeg er til convention, der ryger der også tit et par dies i kurven, både nye og brugte. Har købt de fleste af mine alfabeter brugte, det er MEGET billigere...

Anmeld

24. maj 2011

K&S

Dot D skriver:

Jeg har købt min Big Shot hos Anettes Papir og Stil i Randers, der har jeg også købt flere dies. Ellers på nettet og når jeg er til convention, der ryger der også tit et par dies i kurven, både nye og brugte. Har købt de fleste af mine alfabeter brugte, det er MEGET billigere...

Big Shot og Dies? Hvad er det?

Anmeld

24. maj 2011

Dot D

K&S skriver:

Big Shot og Dies? Hvad er det?

Big Shot er en stansemaskine, hvor man bruger dies i. Dies er forskellige mønstre, figurer eller feks bogstaver, so man lægger et stykke papir over, også ruller man det igennem maskinen(Big Shot) og så har du mønstret, figuren eller bogstavet i det papir du har brugt. Var det til at forstå, synes det er lidt svært at forklare

Det her er en Big Shot..... Den er bare så god

Anmeld

24. maj 2011

MinWilliam

Dot D skriver:

Hvad har din kostet?

Anmeld

24. maj 2011

Dot D

MinWilliam skriver:

Hvad har din kostet?

Jeg tror jeg gav omkring 700 for den, min er den lyserøde, den ville den bare ikke sætte billeder ind af... Men jeg tror den koster omkring 800 -850 kr de fleste steder.

Jeg er lidt mærkelig med mine ting, havde en blå ligesom den på billedet, men så kom den lyserøde, den ville jeg hellere have, så jeg solgte den blå og købte den lyserøde(på tilbud)

Anmeld

24. maj 2011

oerbaek

min mor har en hobby butik på nettet prøv at kigge på den  

den hedder 

www.tingtilhobby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.