Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.771 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

meem

Godaften de damer...

Har idag været til scanning på sygehuset igen pga for meget fostervand... De kunne så se der nu var kommet endnu mere, men da baby har det godt ville de ikke sætte mig igang, trods alle de smerter jeg døjes med konstant...

De valgte dog i sidste ende at se om de kunne lave en hindeløsning på mig... JM fortalte at jeg var 2 fingre åben, men havde 3cm livmoderhals tilbage endnu

Hindeløsningen lykkedes, og jeg fik afvide at hvis den hjalp mig, ville jeg få tegnblødning og også have lidt ondt bagefter...

Tegnblødningen har været der, og jeg må indrømme jeg faktisk har ret ondt nu... Hun lavede hindeløsningen kl 12,00 og nu er kl 19,30 og smerterne har taget til...

Kan det være der er noget under opsejling eller er det normalt man har ondt næsten 8timer efter indgrebet ??

Håber der er nogle der har et svar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

KarinaIda

meem skriver:

Godaften de damer...

Har idag været til scanning på sygehuset igen pga for meget fostervand... De kunne så se der nu var kommet endnu mere, men da baby har det godt ville de ikke sætte mig igang, trods alle de smerter jeg døjes med konstant...

De valgte dog i sidste ende at se om de kunne lave en hindeløsning på mig... JM fortalte at jeg var 2 fingre åben, men havde 3cm livmoderhals tilbage endnu

Hindeløsningen lykkedes, og jeg fik afvide at hvis den hjalp mig, ville jeg få tegnblødning og også have lidt ondt bagefter...

Tegnblødningen har været der, og jeg må indrømme jeg faktisk har ret ondt nu... Hun lavede hindeløsningen kl 12,00 og nu er kl 19,30 og smerterne har taget til...

Kan det være der er noget under opsejling eller er det normalt man har ondt næsten 8timer efter indgrebet ??

Håber der er nogle der har et svar...

Hej...

Jeg har været ved jordemoder idag, og jeg fik også lavet hindeløsning... Jeg havde 1 cm livmoderhals tilbage og var 2 cm åben! Jeg har desværre kun mærket en masse murren i maven, men håber virkelig at det blir veer inden for det næste døgn.... Jeg fik lavet hindeløsningen kl 13!! Ønsker så brændende det giver veer, da jeg idag er 40+1 henne..

Men jeg synes da bestemt godt, at det ku lyde som om dit er ved og udvikle sig til noget,....

Anmeld

24. maj 2011

4kløver

Måske. men jeg tror at der sker noget inden for 24 timer.

Anmeld

24. maj 2011

businesstigger

Ved min sidste fødsel fik jeg lavet hindeløsning - mener det var omkring kl 11.30 hvilket satte veerne meget klart i gang og 16.55 var han født

Anmeld

24. maj 2011

meem

Tak for svar allesammen !

Har haft tegnblødning hele dagen efter HL men det er stoppet nu og smerterne er så småt gået i sig selv igen øv øv men håber da de starter op igen i løbet af natten !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.