Jesperhus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.628 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Muhko

Er der nogen der kan fortælle mig om Jesperhus er et godt sted?

Min kæreste vil til Jesperhus og jeg vil til Lalandia Billund.

Har set billeder fra Jesperhus og synes bare ikke det ser lige så sjovt ud som Lalandia.

Vores børn på henholdvis 1 år og 3 år skal med.

Hvad ville I vælge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Ina33

Macmat skriver:

Har set billeder fra Jesperhus og synes bare ikke det ser lige så sjovt ud som Lalandia.

Hvad ville I vælge?

Jeg er vild med Jesperhus!

Jeg mener dog ikke i kan sammenligne Jesperhus og Lalandia. Lalandia er vel mest af alt bare et stort badeland. Jesperhus er blomsterpark, Zoologisk have, tivoli (for små børn), legeland og badeland.

Det jeg godt kan lide ved Jesperhus er at der er alt, man har så mange muligheder. jesperhus er rigtig godt egnet for små børn.

Anmeld

24. maj 2011

Christina.78

Loppe skriver:

Jeg er vild med Jesperhus!

Jeg mener dog ikke i kan sammenligne Jesperhus og Lalandia. Lalandia er vel mest af alt bare et stort badeland. Jesperhus er blomsterpark, Zoologisk have, tivoli (for små børn), legeland og badeland.

Det jeg godt kan lide ved Jesperhus er at der er alt, man har så mange muligheder. jesperhus er rigtig godt egnet for små børn.

lyder godt måske det skal afprøves

Anmeld

24. maj 2011

bullerbassen

Macmat skriver:

Hvad ville I vælge?

Hvis du tænker badeland ville jeg helt sikkert vælge Lalandia

Vi var i jersper hus i sommerferien for snart 2 år siden , og blev ikke vildt importneret. Det var ok men vi havde booket alt for sent så vi boede langt væk fra " centrum "

Vi var i lalandia sidste forår det var super for vores drenge . De er selvfølgelig også større.

Så vil sige det er helt optil hvad I går efter. Der er hyggeligt i jesperhus , blev en smule skuffet over deres legeland. Vi var selvfølgelig også så uheldig at der stort set regnede hele ugen vi var der.

Anmeld

24. maj 2011

Svenne

Med så små børn, som du har, ville jeg vælge Jesperhus! Blomsterparken er perfekt for de mindre børn. Så små børn kan jo ikke være i badeland hele dagen alligevel..

Knus Ditte, som selv har sæsonkort til Jesperhus Blomsterpark

Anmeld

24. maj 2011

Mi

Med så små børn ville jeg vælge Jesperhus. Lalandia er for voldsomt, alt for mange indtryk. Badelandet er stort ja, men mange af tingene vil dine drenge være for små til.

Anmeld

24. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har ikke været i Lalandia, men er i Jesperhus hvert år, og det er perfekt til den størrelse børn

Anmeld

24. maj 2011

LuciaLiann

Jesperhus!!!!

Var helt vild med jesperhus som barn.. var der rigtig mange gange!!!!! jubiii.. det var bare en god tid...

Anmeld

25. maj 2011

Muhko

Tak skal I have

så vil jeg føje mig for mandens ønske om at tage til Jesperhus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.