Nupo kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.732 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

JustinsMoar

Er der nogle herinde der er på Nupo kur?

Hvis der er, vil i så dele lidt af jeres erfaring?
Evt. dele jeres program?

Føler i det hårde program, +600 g frugt eller hvordan?
Hvilken shake eller suppe foretrækker du?

Knus fra Maiken, som starter på Nupo d. 1 juni..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Muffin_girl

Jeg har forsøgt mig nogle gange med Nupo uden held. Blev skidt tilpas. Har du haft held med det?

Anmeld

9. juni 2011

..

Jeg har tabt 50 kilo ved hjælp af sund mad og sund fornuft :-) Jeg har brugt madlog til at holde styr på mængden af kcal, har holdt mig omkring 800 kcal om dagen. Jeg har ofte snuppet en Nupo meal replacement bar som frokost, den indeholder alt hvad jeg har behov for og kun 214 kcal :-) Har ikke smagt andre nupo produkter men kan anbefale de bars m karamel og chokolade.

Anmeld

9. juni 2011

B&J

jeg vil også sig du skal ændre dine madvaner men ellers har jeg været på nupo spise alle 3 forskellige puler shake det smager ikke af sol sød og sommer men ned skal det bare

Anmeld

9. juni 2011

fønix

*Baby09* skriver:

Er der nogle herinde der er på Nupo kur?

Hvis der er, vil i så dele lidt af jeres erfaring?
Evt. dele jeres program?

Føler i det hårde program, +600 g frugt eller hvordan?
Hvilken shake eller suppe foretrækker du?

Knus fra Maiken, som starter på Nupo d. 1 juni..

jeg var på det inden jeg blev gravid, jeg spiste det til morgenmad og nogen gange til frokost, jeg blandede shaken og stillede den i køleskabet en halv time før jeg skulle have den så synes jeg den smager bedst og hel kold  jeg synes det virkede fint for mig og tabte 5 kg af det i løbet af halvanden måned

jeg har en veninde som er på den hårde nupo kur, hun tabte 15kg på en måned! 

er du gået igang og går det godt?

Anmeld

9. juni 2011

baby012

Jeg tabte 20 kg. på den kur. og ja det var den hårde i 4 måneder.. spiste lidt frugt når jeg var lækkersulten.. og drak kun vand,.. 

men vil lige sige at jeg ALDRIG har haft det så dårligt før.. kroppen er slet ikke klar til det, og det skal jo kombineres med meget træning. og det er der altså ikke energi til. jeg stoppede da jeg ikke kunne klare en tur på trapperne uden at få sindsygt ondt i hele kroppen.. 

hvis jeg var dig, ville jeg lægge kosten om istedet.. og motionere mere. det er meget sundere for kroppen.. 

Anmeld

9. juni 2011

eElak

Jeg bruger Nupo shakes som morgenmad, da jeg ikke når at spise morgenmad ellers... Derudover kan jeg finde på at tage en nupobar til frokost.. 

Jeg har prøvet få dage at køre den hårde stil med shakes og hjemmelavet suppe... Men det er ikke noget jeg vil gøre i længden, da det er vigtigere for mig at være klar i hovedet, og frisk i kroppen til at tage vare på min søn.. :-)

Jeg tror på kostomlægning i stedet for, og får som regel også sund mad - bruger madlog.dk til at holde styr på hvad jeg spiser :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.