:d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Stéphanie

Wauw.. KUN 25 dage til min termin Supermanden har desværre besluttet sig for at være på tværs allerede inden han er kommet ud så han har plantet bagdelen godt og grundigt nede i mit bækken. Jeg skal til scanning på fredag for at se om det er muligt at vende ham, og hvis ikke det er det skal der besluttes om jeg vil i krig med en sædefødsel eller om jeg går derfra med en dato til kejsersnit. Ved egentlig ikke helt hvad jeg helst vil

Nå, bare lige en lille update herfra

fra Stéphanie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Lotus86

Sikke en lille bandit

Held og lykke med vendingsforsøget

Anmeld

29. maj 2011

otlitrom

Hov, den her havde jeg ikke set. Hvordan gik det hele??

Anmeld

29. maj 2011

Stéphanie

kitty skriver:

Hov, den her havde jeg ikke set. Hvordan gik det hele??

Jamen det gik faktisk rigtig godt Bassen havde lige besluttet sig for selv at vende sig selv (av av skal jeg lige hilse og sige) og han har lagt sig med hovedet i rette rotation, så lægen der scannede mig mente nu ikke at jeg kom til min næste jordemoder aftale her den 7... Er nu også begyndt at få veer Desværre ikke andet et nogle få stykker som garanteret går i sig selv igen, men noget tyder da på at der snart sker et eller andet

Anmeld

29. maj 2011

otlitrom

Stéphanie skriver:

Jamen det gik faktisk rigtig godt Bassen havde lige besluttet sig for selv at vende sig selv (av av skal jeg lige hilse og sige) og han har lagt sig med hovedet i rette rotation, så lægen der scannede mig mente nu ikke at jeg kom til min næste jordemoder aftale her den 7... Er nu også begyndt at få veer Desværre ikke andet et nogle få stykker som garanteret går i sig selv igen, men noget tyder da på at der snart sker et eller andet

Ej hvor spændende! Så må vi se om Du du får et maj eller juni-barn! Dejligt at bassen har vendt sig om, så du kan føde normalt. Det kan jeg godt forstå du er glad for!

Held og lykke med veerne Glæder mig til at høre mere!

Anmeld

29. maj 2011

Stéphanie

kitty skriver:

Ej hvor spændende! Så må vi se om Du du får et maj eller juni-barn! Dejligt at bassen har vendt sig om, så du kan føde normalt. Det kan jeg godt forstå du er glad for!

Held og lykke med veerne Glæder mig til at høre mere!

Altså nu har jeg stadig min overbevisning om at jeg heeeeeeelt klart skal føde d. 9. så han må gerne vente lidt

Jamen det er jeg også bare ovenud lykkelig for, havde virkelig glædet mig til den her fødsel, alt det her med at få lov til selv at gå i gang (blev sat i gang sidst) og se hvordan det så lige er, så jeg er slet ikke til at skydde igennem

Tusind tak Skal nok skrive når der sker mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.