Til jer med de lidt "langsommere" børn... (holde hovedet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Frk. Himmelblå

Som overskriften måske afslører, er jeg ikke mest interesseret i imponerende min-baby-er-hurtig svar .  

Nej, jeg er mere interesseret i at høre jer, som oplevede, at jeres små var lidt længere om at lære tingene:

Hvornår kunne din baby holde hovedet selv (i flere minutter)?

Jeg lægger ud: Min datter er 21 uger og kan endnu ikke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

2babygirls

SeptemberBaby skriver:

Som overskriften måske afslører, er jeg ikke mest interesseret i imponerende min-baby-er-hurtig svar .  

Nej, jeg er mere interesseret i at høre jer, som oplevede, at jeres små var lidt længere om at lære tingene:

Hvornår kunne din baby holde hovedet selv (i flere minutter)?

Jeg lægger ud: Min datter er 21 uger og kan endnu ikke. 

Har ikke en "langsom" baby, men vil da lige spørge ind til hvor meget du øver med hende og sådan i løbet af dagen???

Anmeld

24. maj 2011

DLM

tror Magnus var omkring 3 måneder da hans hoved var helt stabilt. men det er jo forskelligt hvornår de lære de forskellige ting. F.eks kravler min søn ikke "rigtig" endnu han møver sig stadig frem på maven og han bliver 1 år næste måned.

Anmeld

24. maj 2011

Lon1976

Hej

Jeg har en datter på 15 uger (er født 5 uger for tidligt) og hun kan ikke holde hovedet endnu. Jeg har mine bekymringer over, at jeg ikke får trænet så meget med at ligge på maven, for hun sover rigtig meget - både dag og nat.

Hun sover bla. var kl 22 til omkring de 7 næste morgen - er herefter vågen i max en time, hvis hun endda ikke sover lige efter og der tager hun snildt 3 timer til, og sådan fortsætter det. Hun sover så ikke nær så meget når vi er ude på besøg, men det hun ikke når at sove, tager hun så bare dagen efter.

Hun spiser i gennemsnit 6 måltider af 135 ml.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.