Start på udd. feb. 2012 - søgefrist hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

MamaLook

Hej

Er der nogen, der, som overskriften lyder, ved hvornår, man senest skal søge ind, hvis man gerne vil starte på en videregående uddannelse i februar 2012??

Fristen var da FORHÅBENTLIG IKKE d. 15. marts? For så er jeg seriøst på skideren..

Jeg har ikke lyst til at fortsætte min uddannelse til sygeplejerske (har færdiggjort et år), da jeg ikke har lyst til at blive sygeplejerske (ja, så er det jo ret hul i hovedet at fortsætte..)

Håber nogen ved det - har søgt forgæves på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Lunae

Artiskok skriver:

Hej

Er der nogen, der, som overskriften lyder, ved hvornår, man senest skal søge ind, hvis man gerne vil starte på en videregående uddannelse i februar 2012??

Fristen var da FORHÅBENTLIG IKKE d. 15. marts? For så er jeg seriøst på skideren..

Jeg har ikke lyst til at fortsætte min uddannelse til sygeplejerske (har færdiggjort et år), da jeg ikke har lyst til at blive sygeplejerske (ja, så er det jo ret hul i hovedet at fortsætte..)

Håber nogen ved det - har søgt forgæves på nettet

Hvis du søger kvote 2 er fristen 15 marts! På kvote 1 er fristen 5 juli!

Anmeld

24. maj 2011

MamaLook

Lunae skriver:

Hvis du søger kvote 2 er fristen 15 marts! På kvote 1 er fristen 5 juli!

Tak for svar

Fandens også..............!!

Anmeld

24. maj 2011

Lunae

Artiskok skriver:

Tak for svar

Fandens også..............!!

Det var så lidt! Hvad ønsker du optagelse på? Hvis uddannelsen har ledige pladser, kan man altid søge senere!

Anmeld

24. maj 2011

MamaLook

1. prioritet: Professionsbachelor i Ernæring og Sundhed

2. prioritet: Ergoterapeut

3. prioritet: Fysioterapeut

Det giver håb forude - ved du noget om, hvornår man så skal søge, eller hvordan man skal søge? Jeg har desværre ikke høje nok karakterer fra gym til at søge ind på kvote 1 (gennemsnit på næsten 8 iflg. den gamle scala)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.