Frygt og nervøsitet for at miste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Nitz - <3 David

Hej folkens..

Jeg har idag fundet ud af at jeg er gravid, igen. D. 1/2 2011 stod jeg i samme situation. Men da jeg var til scanning d. 3/3 fik jeg desværre den meddelelse at der ikke var noget liv. blot en fostersæk på ca 3 cm. 3 dage efter aborterede jeg selv

Idag "tvang" min veninde mig så til at tage en test, da jeg skulle have haft mens. for en uges tid siden. Og Wupti, 2 klare streger. Jeg har haft det lidt på fornemmelsen de sidste par dage, da mine hofter så småt er begyndt at gøre ondt (hvilket jeg også døjede med sidste gang) og er blevet mere træt, og kan sove hele tiden.

MEN nu sidder jeg bare med en kæmpe frygt, for at det sker igen. Jeg ved godt man ikke kan forebygge naturens gang. Men skal man bare lade være med at "glæde sig" for meget..?  Jeg vil bare ikke igennem den skuffelse igen :´( Det skal lige siges at jeg gik ned med stress og depression/stress sidste år, pga. min arbejdsgiver. Men er kommet "op" igen. Går så desværre uden job pt. Min kæreste og jeg var egentlig blevet enige om at vente med at prøve igen til jeg havde fundet et job og havde en bedre indtægt. Men sådan skulle det åbenbart ikke være.

Håber der er nogle der ude der kan !hjælpe"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Orkide86

Nitz skriver:

Hej folkens..

Jeg har idag fundet ud af at jeg er gravid, igen. D. 1/2 2011 stod jeg i samme situation. Men da jeg var til scanning d. 3/3 fik jeg desværre den meddelelse at der ikke var noget liv. blot en fostersæk på ca 3 cm. 3 dage efter aborterede jeg selv

Idag "tvang" min veninde mig så til at tage en test, da jeg skulle have haft mens. for en uges tid siden. Og Wupti, 2 klare streger. Jeg har haft det lidt på fornemmelsen de sidste par dage, da mine hofter så småt er begyndt at gøre ondt (hvilket jeg også døjede med sidste gang) og er blevet mere træt, og kan sove hele tiden.

MEN nu sidder jeg bare med en kæmpe frygt, for at det sker igen. Jeg ved godt man ikke kan forebygge naturens gang. Men skal man bare lade være med at "glæde sig" for meget..?  Jeg vil bare ikke igennem den skuffelse igen :´( Det skal lige siges at jeg gik ned med stress og depression/stress sidste år, pga. min arbejdsgiver. Men er kommet "op" igen. Går så desværre uden job pt. Min kæreste og jeg var egentlig blevet enige om at vente med at prøve igen til jeg havde fundet et job og havde en bedre indtægt. Men sådan skulle det åbenbart ikke være.

Hej musen.

Ville bare sige jeg er glad på dine vegne, men kan godt forstå at du er bange for det sker igen.

Jeg håber sådan den lille blir der denne gang.

Du ved du altid kan ringe eller skrive 

Jakob skal nok ta det fint søde.

Knus din Veninde for ALTID

Anmeld

24. maj 2011

Nitz - <3 David

Hihi tak sødeste..

Selvfølgelig ved jeg at jeg altid har dig til at "læsse" det hele over på hæ hæ ;P

Jeg krydser bestemt os fingre..  ;P

Anmeld

24. maj 2011

Orkide86

opper den lige for dig smukke

Anmeld

24. maj 2011

Orkide86

Nitz skriver:

Hihi tak sødeste..

Selvfølgelig ved jeg at jeg altid har dig til at "læsse" det hele over på hæ hæ ;P

Jeg krydser bestemt os fingre..  ;P

Det kan du nemlig søde    Er her ALTID for dig

Anmeld

24. maj 2011

Nitz - <3 David

Mirjam123 skriver:

Det kan du nemlig søde    Er her ALTID for dig

- Og i lige måde søde ;P Men det ved du jo.. Håber jeg da

Anmeld

24. maj 2011

Orkide86

Nitz skriver:

- Og i lige måde søde ;P Men det ved du jo.. Håber jeg da

Ja det ved jeg  

Anmeld

24. maj 2011

Orkide86

24. maj 2011

SussieThyssen

Nitz skriver:

Hej folkens..

Jamen hvad skal man dog sige som kan berolige dig??

Kun at jeg kender alt til det.
Og egentligt kan man ikke gøre så meget andet end at tage en dag af gangen og forsøge at tvinge sig selv til at tro det bedste.
Jeg ved, at man i dag kan få ekstra tryghedsscanninger, og det synes jeg bestemt du skal tage imod, for det hjælper rigtigt meget.

Og så må man også vende det om og sige til sig selv, at HVIS der nu er noget i vejen med fosteret, så er det bedre at miste det end at få et lille barn med uttallige skader.
Jeg ved godt at det ikke er meget trøst, men sammen med at tage en dag ad gangen, holde sig igang, tænke på andre ting i de første uger...ja så kan det måske alligevel gøre en forskel.

Og så kan du jo altid læsse af herinde...vi er trods alt en hel del, der ved hvad du går igennem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.