Ny sætnig fra Mads...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.791 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

Pia.

den lille gut snakker og snakker - det er simpelthen så sjovt hvad der kommer ud af den lille mund. hver dag siger han noget nyt..

Han har lige stået og kikket meget alvorligt på mig og sagt: Jeg er tørstig i min mund moar *GG* - ja hvor pokker skulle han ellers være tørstig...

Han er så herlig...

Knus Pia & Mads som fylder 2 år om 3 dage - store dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

Honningblomst

Åh, hvor er han bare sød..*S* Ja, de er sgu sjove lige nu...Overraskes også over hvor hurtigt det går og hvilken fantastisk logik de har når de skal forklare og fortælle noget.:)
Bare om at nyde tiden ...
Knus...

Anmeld

25. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Fnis :P Den var en god en

Knus Jeanne

Anmeld

26. februar 2008

Charlotte_82

hehe :D :D ja de er squ søde de små. Min datter som blev 3 år d 2 januar er begyndt at gå og sige ihhh du er da også bare så fantastisk nuttet konstant til os, haha :)

Anmeld

27. februar 2008

Pia.

Tak for jeres søde ord.. Ja han er bare dejlig...

Knus Pia, som hele morgenen hørte Mads råbe - Nuuu Kommer Jeeeeg - og så løb han efter mig...

Anmeld

28. februar 2008

Githa

Hvor er han kær (L)

Gid min søn kunne sige så meget, men nej :S

Anmeld

7. marts 2008

camillawp1982

Hehe om 15 år bliver han tørstig et helt andet sted.... eller rettere efter noget helt andet.
Men hvor er de herlige de små, når de kommer med deres små billeder af verden. Jeg har ikke selv børn endnu, men jeg kan huske da min nevø var omkring 2 år, når vi passede ham, så lå han altid og snakkede med sig selv når han skulle sove. Så fik vi hele historien om alt det han havde oplevet, set fra hans perspektiv, og det var nu meget sjovt at høre hvordan han opfattede det hele.

MVH Camilla

Anmeld

10. marts 2008

Fie Kjær

Jeg har også en lille sød en. Min datter på år spurgte under aftensmaden om lillebror på 6 mdr. fik sødmælk for at han skulle blive sød. Hun er i øvrigt rigtig glad for lillebror, men det må man kalde børnelogik :D

Anmeld

10. marts 2008

Pia.

Ja de er sgu skønne de små og der sker så meget sjovt med dem nu... *S*

(H) - fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.