Hej alle.
Jeg er 21 år, og er næsten færdig med min uddannelse (om 3 uger)
Jeg er ikke i noget fast forhold men er rimelig tit sammen med en fyr fra mit arbejde. Han er 24, restaurantchef og skal læse videre efter sommeren.
Vi har været on/off i 3 år (det skal lige siges at vores arbejdsplads, består af 5 virksomheder og vi er på hver vores. Men vi har trods alt arbejdet side om side i 2 år) uden at det bliver til mere, vi er ret kompliceret på det område, men vi holder meget af hinanden og stoler 120% på hinanden, vi kan nærmest læse hinandens tanker. 
Vi har dyrket regelmæssig sex i de 3 år vi har kendt hinanden, og han ved at jeg fuldkommen babyskruk (og nej- det er ikke bare for at få babyen. Mange i min vennekreds har børn og jeg har været helt up front, så jeg ved hvad jeg skulle gå ind til), jeg er ikke på p-piller og vi bruger ikke andet beskyttelse så skulle det ske, kan vi ikke bebrejde hinanden.
Men nu har jeg på fornemmelse at det er sket og jeg er smadre nervøs for at fortælle ham det.
Jeg kan stadig ikke tage testen, så jeg er vel bare velforberedt når jeg spørger:
Hvordan skal jeg fortælle ham det?
Hvis det altså er..
den babyskrukke-håbløst forelsket kokkeelev.
Anmeld