40+4 Jordemoder besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Hej, idag skal jeg til jordemodertjek, selvom jeg håbede sidste besøg var det allersidste....

Ved sidste jordemoder besøg Tirsdag den 17. Maj 2011 (Der var jeg i uge 39+4) skød hun lille fyren til at veje 4400g

Nu er jeg lidt nervøs, hvad vil hun kigge efter idag? Sidst sagde hun at hvis jeg kom til jordemoder igen, ville hun sende mig direkte videre til Ambulatoriet for gravide for at få en ekstra skanning.

Vil hun skulle tage stilling til om jeg skal sættes i gang så? Da hun synes han er meget stor.

Håber nogen vil komme med nogen input...

Er nervøs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

mortil4dejligepiger

Hej med dig.

Ih, jeg kan godt forstå, I er ved at være utålmodige nu . Bliver da fantastisk at møde den lille MEGET snart!

Ja, jeg vil da gætte på, din jordemoder vil vurdere om du skal sættes igang, hvis din søn er så stor inde i maven. Husk lige at opdatere, når du har været afsted .

for en snarlig og nem fødsel af Jeres lille, store dreng.

Anmeld

24. maj 2011

Skovrup

mortil3dejligepiger skriver:

Hej med dig.

Ih, jeg kan godt forstå, I er ved at være utålmodige nu . Bliver da fantastisk at møde den lille MEGET snart!

Ja, jeg vil da gætte på, din jordemoder vil vurdere om du skal sættes igang, hvis din søn er så stor inde i maven. Husk lige at opdatere, når du har været afsted .

for en snarlig og nem fødsel af Jeres lille, store dreng.

Så har jeg været afsted.

Og hvor er jeg lettet, hun ville ringe direkte til noget andet sundhedspersonale, men de tog ikke telefonen.

Så hun ville ringe til mig imorgen formiddag, og hun vil som det mindste have at jeg blev skannet på ambulatoriet for gravide. Men nævnte dog at der var mulighed for et visit til svangreafdelingen.

Hvad betyder det at man muligvis skal på svangreafdelingen?

- Fru. Skovrup

Anmeld

24. maj 2011

mortil4dejligepiger

Fru. Skovrup skriver:

Så har jeg været afsted.

Og hvor er jeg lettet, hun ville ringe direkte til noget andet sundhedspersonale, men de tog ikke telefonen.

Så hun ville ringe til mig imorgen formiddag, og hun vil som det mindste have at jeg blev skannet på ambulatoriet for gravide. Men nævnte dog at der var mulighed for et visit til svangreafdelingen.

Hvad betyder det at man muligvis skal på svangreafdelingen?

- Fru. Skovrup

Godt du havde et godt besøg . Hvad blev baby skønnet til?

Tja, jeg ved ikk om hun mener, du skal sættes igang? Lyder spændende med en scanning. Tænk at du snart har din baby i armene . Så stort!

Anmeld

24. maj 2011

Skovrup

mortil3dejligepiger skriver:

Godt du havde et godt besøg . Hvad blev baby skønnet til?

Tja, jeg ved ikk om hun mener, du skal sættes igang? Lyder spændende med en scanning. Tænk at du snart har din baby i armene . Så stort!

Det er så urealistisk! tænkte at når jeg nåede termin ville det hele ske, men står stadig og intet er sket, og det virker så urealistisk det hele...

Han blev skønnet til de 4400g igen, + - nogen 100g. og hjertet lød helt som det skulle, og han lå som han skulle.

Hun vidste ikke rigtig om jeg skulle det ene og det andet, men han skal skannes, det er helt sikkert. Og det med svangreafdelingen ved jeg intet om, det er måske der det sættes igang?

Jeg glæder mig sådan til at det hele begynder, og til at opleve hvad det er for en lille fyr jeg har liggende derinde. Min mand er simpelhen også bare ved at dø af forventning.... Det er næsten pirreligt!

Anmeld

24. maj 2011

moars

ihh det bliver da spændende imorgen så. Kan godt forstå du er utålmodig nu...spændt på update på jeres lille fyr imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.