Første billede 3 + 6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Nemmerlig Det tog kun 1 minut at for at opklare det mysterie hehe..

Bliver faktisk lidt irriteret... har du overvejet at jeg har lavet tråden som anonym for at folk IKKE skulle vide at det var mig endnu?
Fordi jeg gerne vil have lov til SELV at fortælle familien det uden de kan gå herind og læse det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Karo

Anonym skriver:

Bliver faktisk lidt irriteret... har du overvejet at jeg har lavet tråden som anonym for at folk IKKE skulle vide at det var mig endnu?
Fordi jeg gerne vil have lov til SELV at fortælle familien det uden de kan gå herind og læse det....

Anmeld

26. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har slettet brugernavnet i denne tråd, da tråden er oprettet som anonym og gerne må forblive sådan. Folk som har nået at opdage navnet bedes holde det for sig selv, og undgå at skrive navnet offentligt af respekt overfor den bruger som har oprettet tråden. 

Mvh

Rosa - moderator på baby.dk

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Jeg har slettet brugernavnet i denne tråd, da tråden er oprettet som anonym og gerne må forblive sådan. Folk som har nået at opdage navnet bedes holde det for sig selv, og undgå at skrive navnet offentligt af respekt overfor den bruger som har oprettet tråden. 

Mvh

Rosa - moderator på baby.dk

Tak

Anmeld

26. maj 2011

Rosa

Og forresten så er det altså ikke mig, som nogle har gættet på 

Anmeld

26. maj 2011

Valle81

Kæmpe mega tillykke:0)

Sjovt jeg tænkte ikkepå Rosa før nogen skrev det - jeg troede faktisk det var dig:0)

Ej bliver sku skruk igen:0) Det duer ikke:0)

Glæder mig til at følge dig:0)

Anmeld

26. maj 2011

4kløver

Stort tillykke.

Anmeld

26. maj 2011

K&S

Skønt...! STORT tillykke  Og jeg glæder mig til afsløringen på lørdag  (måske endda fredag)...!

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Takker

Anmeld

28. maj 2011

Vial

Det er løøøøøørdaaaag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.