Erfaringer med stofbind søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

bette

synes det lyder helt underligt at du er for snæver.. hvad så med sex?

jeg tænker mere i retningen af musklerne for neden.. måske de ikke er gode nok..? 

jeg har nemlig selv problemet, men mine muskler er dog rigtig gode.. er bare ikke blevet lukket nok efter fødselsen af min dreng som gik helt galt forneden.. 

det håber jeg hjælper når jeg blir op her d. 27 

men jeg bruger divacup.. netop fordi tamponer glider ud igen, det gør divacuppen også, men knap så meget. men er sikker på det hjælper når jeg blir syet ordentligt..

ej det var sku nok ik til megen hjælp.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

SussieThyssen

Sommerfuglelarven skriver:

Tak for links - havde dog selv fundet frem til dem

Vil bare gerne hører nogle erfaringer fra folk, fremfor sælgerne - men du har nok ret, en ældre dame kan nok fortælle noget, må forhøre mig ved svigermor.

Jeg tror nu at du skal endnu en generation tilbage til din svigermors mor
For din mors og min generation brugte aldeles ikke stofbind...SÅ gamle er vi altså heller ikke LOL

Anmeld

25. maj 2011

Sommerfuglelarven

SussieThyssen skriver:

Jeg tror nu at du skal endnu en generation tilbage til din svigermors mor
For din mors og min generation brugte aldeles ikke stofbind...SÅ gamle er vi altså heller ikke LOL

Min svigermor er 25 år ældre end dig

Jeg forhører mig ved hende på lørdag.

Anmeld

25. maj 2011

Sommerfuglelarven

bette skriver:

synes det lyder helt underligt at du er for snæver.. hvad så med sex?

jeg tænker mere i retningen af musklerne for neden.. måske de ikke er gode nok..? 

jeg har nemlig selv problemet, men mine muskler er dog rigtig gode.. er bare ikke blevet lukket nok efter fødselsen af min dreng som gik helt galt forneden.. 

det håber jeg hjælper når jeg blir op her d. 27 

men jeg bruger divacup.. netop fordi tamponer glider ud igen, det gør divacuppen også, men knap så meget. men er sikker på det hjælper når jeg blir syet ordentligt..

ej det var sku nok ik til megen hjælp.. 

Det er min gynækolog der siger at det er grunden. Sex kan lade sig gøre, men det er bestemt ikke hver gang det er behageligt.

Anmeld

25. maj 2011

CamillaSoefelt

Da jeg er rigtigt træt af at min hud bliver ødelagt "downthere" under menstruation, har jeg nu virkelig overvejet at kaste mig ud i stofbind! Jeg bløder også ret kraftigt, og de sidste 3-4 gange under menstruation har jeg blødt igennem mindst én gang dagligt - det er bestemt heller ikke sjovt, for det afholder mig fra en del så længe menstruationen er der!

Så er der nogen af jer der har erfaring med dem? Syer I dem selv, eller hvor køber I dem?

Jeg overvejer at sy dem selv, og så vidt jeg har forstået er det 2-3 lag velour og 1 lag polarfleece, og trykknap til at holde bindet på plads. Har I eventuelt links til nogle forhandlere, som har rimelige priser?

Hvad med og få en p stav i armen? Det kan i nogen tilfælde sørge for ens mens slet ik kommer, nogen tilfælde at den kun kommer hver 2-3 mdr og sidst men ikke mindst blir din blødning mindre.

Anmeld

25. maj 2011

Sommerfuglelarven

CamillaSoefelt skriver:

Hvad med og få en p stav i armen? Det kan i nogen tilfælde sørge for ens mens slet ik kommer, nogen tilfælde at den kun kommer hver 2-3 mdr og sidst men ikke mindst blir din blødning mindre.

Det kan jeg ikke tåle... Rigtig problem krop jeg har

Anmeld

26. maj 2011

SussieThyssen

Min svigermor er 25 år ældre end dig

Jeg forhører mig ved hende på lørdag.

Ohh..jamen så er det da super  

Gider du fortælle hvad hun har fortalt..for jeg synes faktisk det er interessant dette emne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.