ØV øv øv øv altså!!!!!!!!!!!!! Danefæ fejl!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.890 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Christopher&Andreas

hej...

Øv har måtte levere min fine danefæ sommerjakke tilbage, hun fortalte alle sommerjakkerne havde fejl (farve fejl ser slidt ud efter 4 gange) og jeg kan derfor ikke få en ny men penge tilbage.... ØVVVVV!!!!!!!!!!!!! Hvad skal jeg så finde på nu? øv var så glad for den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Vial

Ejer 7 danefæ frakker.

Hvilken en er det af dem?

Jeg har lige købt den med mælkedrengsstriber og lilla knapper og kanter.

Anmeld

24. maj 2011

Christopher&Andreas

KaMa skriver:

Ejer 7 danefæ frakker.

Hvilken en er det af dem?

Jeg har lige købt den med mælkedrengsstriber og lilla knapper og kanter.

se profil billede har lige snakket med danefæ de trækker dem tilbage

Anmeld

24. maj 2011

Vial

Christopher&Andreas skriver:

se profil billede har lige snakket med danefæ de trækker dem tilbage

Øv øv, den er ellers flot.

Heldigvis har de en masse andre flotte også. EEELSKER danefæ jakker. Har som sagt både, sommer, vinter, overgang og regnfrakker.. Har slet ikke andre typer jakker..haha

Anmeld

24. maj 2011

Christopher&Andreas

KaMa skriver:

Øv øv, den er ellers flot.

Heldigvis har de en masse andre flotte også. EEELSKER danefæ jakker. Har som sagt både, sommer, vinter, overgang og regnfrakker.. Har slet ikke andre typer jakker..haha

ja men desværre er det alle typer af den tykke mælkestrib også børnejakkerne der skal tilbage men har bestemt mig for den lilla i stedet ELSKER også regnfrakken er også god men min måtte ligges op hehe er jo kun 157høj

Anmeld

24. maj 2011

Vial

ja men desværre er det alle typer af den tykke mælkestrib også børnejakkerne der skal tilbage men har bestemt mig for den lilla i stedet ELSKER også regnfrakken er også god men min måtte ligges op hehe er jo kun 157høj

Den lilla, mener du den jeg har. Første billede

Eller mener du denne her overgangsfrakke. Andet billede

Ja, jeg er ret høj 181 cm, så de passer perfekt. Dvs. synes at nogle af dem strammer lidt efter jeg er blevet mor.. host host.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. maj 2011

Christopher&Andreas

KaMa skriver:

Den lilla, mener du den jeg har. Første billede

Eller mener du denne her overgangsfrakke. Andet billede

Ja, jeg er ret høj 181 cm, så de passer perfekt. Dvs. synes at nogle af dem strammer lidt efter jeg er blevet mor.. host host.

en af de her de vil gerne ligge dem op for én  eller vil jeg have den nye H2O jakke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. maj 2011

Vial

en af de her de vil gerne ligge dem op for én  eller vil jeg have den nye H2O jakke

Hvis jeg var dig, så ville jeg vælge den lilla. Jeg har den røde i vinterjakke, og man bliver altså træt af at kigge på en rød jakke i længden. Sådan har jeg det i hvert fald.

Anmeld

24. maj 2011

Christopher&Andreas

KaMa skriver:

Hvis jeg var dig, så ville jeg vælge den lilla. Jeg har den røde i vinterjakke, og man bliver altså træt af at kigge på en rød jakke i længden. Sådan har jeg det i hvert fald.

har lige fået af vide de starter ny produktion, så får en der forhåbentlig magen til eller en til vinter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.