sælges : Angelsound hjerte lytter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.253 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Nu når jeg har nået termin, har jeg ikke længere brug for denne fantastiske opfindelse længere.

Det er en rigtig rar ting at kunne lytte til barnets hjerte, når det ligger i maven, og har da fremkaldt en glædes tårer hos bedsteforældrene når vi satte lille blop's hjerte lyd på anlægget.

Derfor vil jeg sælge denne baby hjerte lytter, så nogen andre kan have glæde af denne smarte opfindelse.

Den er i original kasse med følgende tilbehør: jack-jack, cd med software Til at optage hjerte lyd på computeren, hovedtelefoner, og selvfølgelig creme og manualer.

Sælges for til 200kr plus porto.

Skriv en privat besked ved interesse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Skovrup

Fru. Skovrup skriver:

Nu når jeg har nået termin, har jeg ikke længere brug for denne fantastiske opfindelse længere.

Det er en rigtig rar ting at kunne lytte til barnets hjerte, når det ligger i maven, og har da fremkaldt en glædes tårer hos bedsteforældrene når vi satte lille blop's hjerte lyd på anlægget.

Derfor vil jeg sælge denne baby hjerte lytter, så nogen andre kan have glæde af denne smarte opfindelse.

Den er i original kasse med følgende tilbehør: jack-jack, cd med software Til at optage hjerte lyd på computeren, hovedtelefoner, og selvfølgelig creme og manualer.

I skal da ikke snydes for billeder.

Anmeld

24. maj 2011

Skovrup

Fru. Skovrup skriver:

Solgt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.