Om aftenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Carina1977

Ej nu er det virkelig at jeg skal være viljestærk. Sidder lige nu og får den vildeste lyst til en snack

Andre der synes det er hårdest om aftenen?

Tror jeg daffer ud i køkkenet og nupper mig nogle grøntsager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Kay

Carina1977 skriver:

Ej nu er det virkelig at jeg skal være viljestærk. Sidder lige nu og får den vildeste lyst til en snack

Andre der synes det er hårdest om aftenen?

Tror jeg daffer ud i køkkenet og nupper mig nogle grøntsager

kender den!!! børst tænder... det hjælper selvom det lydder underligt

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

Kay skriver:

kender den!!! børst tænder... det hjælper selvom det lydder underligt

Jeg har lige børstet tænder, og det har ikke hjulpet overhovedet

Nej må have noget i munden....og så må det blive grøntsager

Anmeld

24. maj 2011

Kay

Carina1977 skriver:

Jeg har lige børstet tænder, og det har ikke hjulpet overhovedet

må have noget i munden....og så må det blive grøntsager

virker ellers altid for mig

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

Kay skriver:

virker ellers altid for mig

Hehe jamen jeg må jo være lidt speciel så

Det hjalp at æde lidt grøntsager. Nu tror jeg godt jeg kan klare mig indtil imorgen

tror bare lige at det er min krop der skal vænne sig til, at jeg ikke spiser alt muligt længere

Anmeld

24. maj 2011

Kay

Carina1977 skriver:

Hehe jamen jeg må jo være lidt speciel så

Det hjalp at æde lidt grøntsager. Nu tror jeg godt jeg kan klare mig indtil imorgen

tror bare lige at det er min krop der skal vænne sig til, at jeg ikke spiser alt muligt længere

hihi... min krop kan ik følge min døgn rytme... eller kan den nok godt virker bare ik optimalt lige nu...

sent i seng... sove længe... morgen mad ved 11 tiden... frokost ved 14-15 tiden... aftensmad ved 18-19 tiden ??? det der aftensmad burde ligge senere for bliver jo småsulten igen nu

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

Kay skriver:

hihi... min krop kan ik følge min døgn rytme... eller kan den nok godt virker bare ik optimalt lige nu...

sent i seng... sove længe... morgen mad ved 11 tiden... frokost ved 14-15 tiden... aftensmad ved 18-19 tiden ??? det der aftensmad burde ligge senere for bliver jo småsulten igen nu

Hehe jeg sprang mit mellemmåltid over i eftermiddags, fordi jeg lå og snorkboblede. Måske det er derfor jeg er så sulten nu

Men nu har jeg jo et skolebarn, så jeg står altid op kl. 6.30 og får morgenmad kl. 7, så et mellemmåltid kl ca. 9.30, middagsmad kl. 12, mellemmåltid kl. 15, aftensmad kl. 17.30-18 og så får jeg lidt igen ved 20-tiden.

Så der er en udemærket rytme her

Måske du skulle begynde at stå tidligt op hehe

Anmeld

24. maj 2011

Kay

Carina1977 skriver:

Hehe jeg sprang mit mellemmåltid over i eftermiddags, fordi jeg lå og snorkboblede. Måske det er derfor jeg er så sulten nu

Men nu har jeg jo et skolebarn, så jeg står altid op kl. 6.30 og får morgenmad kl. 7, så et mellemmåltid kl ca. 9.30, middagsmad kl. 12, mellemmåltid kl. 15, aftensmad kl. 17.30-18 og så får jeg lidt igen ved 20-tiden.

Så der er en udemærket rytme her

Måske du skulle begynde at stå tidligt op hehe

er bare så... ja når man alligevel ik skal noget... det skal jeg i dag... til lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.