uge 36+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

joojoo

Her er et billed fra i fredags da jeg var til min fætters konfirmation. Vores dreng vejer ca.3100g og står næsten helt fast me sit hoved. Jeg har fået konstateret leverpåvirkning og har også kløet helt sindssygt de sidste mange uger men det er kun kløen og mine blodtal som viser det. Har ik andre symptomer. Lillemanden har det godt og det er helt utroligt at lytte til hans hjerte i 20min.til de her kontrolbesøg. Grundet mine tal som kan være en begyndende svangerskabsforgiftning er det muligt jeg skal sættes igang i uge 38, hvilket jeg faktisk håber da jeg synes det er så hårdt med maven

Har også fået en masse strækmærker og små røde prikker som ligner de udvikler sig til strækmærker Nu glæder jeg mig endnu mere til at holde om ham Men her er et billed af vores lille dreng som lægerne synes er stor grundet min højde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

-Sigrid-

joojoo skriver:

Her er et billed fra i fredags da jeg var til min fætters konfirmation. Vores dreng vejer ca.3100g og står næsten helt fast me sit hoved. Jeg har fået konstateret leverpåvirkning og har også kløet helt sindssygt de sidste mange uger men det er kun kløen og mine blodtal som viser det. Har ik andre symptomer. Lillemanden har det godt og det er helt utroligt at lytte til hans hjerte i 20min.til de her kontrolbesøg. Grundet mine tal som kan være en begyndende svangerskabsforgiftning er det muligt jeg skal sættes igang i uge 38, hvilket jeg faktisk håber da jeg synes det er så hårdt med maven

Har også fået en masse strækmærker og små røde prikker som ligner de udvikler sig til strækmærker Nu glæder jeg mig endnu mere til at holde om ham Men her er et billed af vores lille dreng som lægerne synes er stor grundet min højde

Ej hvor er du/han fiin! Og din mave er da bare perfekt formet, maven klæder dig virkeligt!

Anmeld

24. maj 2011

mamalicious

Wauw hvor ER du smuk..

Du bære graviditeten super flot !!!

Misundelsesværdigt

Anmeld

24. maj 2011

-Milla-

Hvor ser du bare godt ud.
Spændende hvornår I får jeres lille prins at se- nu er der ikke længe til.

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

Det er da bare en rigtig flot rund mave
Og jeg synes da et han har en fin str., der er jo ikke så længe til nu

Anmeld

25. maj 2011

Mira0911

Flot mave... 

Anmeld

25. maj 2011

Den lykkelige

Ej en sindsyg flot mave.. du er virkelig flot gravid

Anmeld

28. maj 2011

joojoo

1000 tak allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.