Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er et billed fra i fredags da jeg var til min fætters konfirmation. Vores dreng vejer ca.3100g og står næsten helt fast me sit hoved. Jeg har fået konstateret leverpåvirkning og har også kløet helt sindssygt de sidste mange uger men det er kun kløen og mine blodtal som viser det. Har ik andre symptomer. Lillemanden har det godt og det er helt utroligt at lytte til hans hjerte i 20min.til de her kontrolbesøg. Grundet mine tal som kan være en begyndende svangerskabsforgiftning er det muligt jeg skal sættes igang i uge 38, hvilket jeg faktisk håber da jeg synes det er så hårdt med maven
Har også fået en masse strækmærker og små røde prikker som ligner de udvikler sig til strækmærker Nu glæder jeg mig endnu mere til at holde om ham Men her er et billed af vores lille dreng som lægerne synes er stor grundet min højde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
joojoo skriver: Her er et billed fra i fredags da jeg var til min fætters konfirmation. Vores dreng vejer ca.3100g og står næsten helt fast me sit hoved. Jeg har fået konstateret leverpåvirkning og har også kløet helt sindssygt de sidste mange uger men det er kun kløen og mine blodtal som viser det. Har ik andre symptomer. Lillemanden har det godt og det er helt utroligt at lytte til hans hjerte i 20min.til de her kontrolbesøg. Grundet mine tal som kan være en begyndende svangerskabsforgiftning er det muligt jeg skal sættes igang i uge 38, hvilket jeg faktisk håber da jeg synes det er så hårdt med maven Har også fået en masse strækmærker og små røde prikker som ligner de udvikler sig til strækmærker Nu glæder jeg mig endnu mere til at holde om ham Men her er et billed af vores lille dreng som lægerne synes er stor grundet min højde
Ej hvor er du/han fiin! Og din mave er da bare perfekt formet, maven klæder dig virkeligt!
Wauw hvor ER du smuk..
Du bære graviditeten super flot !!!
Misundelsesværdigt
Det er da bare en rigtig flot rund mave Og jeg synes da et han har en fin str., der er jo ikke så længe til nu
Flot mave...
Ej en sindsyg flot mave.. du er virkelig flot gravid
1000 tak allesammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128