Privat dagpleje???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

birthee

Privat dagpleje vs. det kommunale... Hvad er jeres erfaringer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

birthee

Slet ikke nogle der vil dele deres erfaringer omkring privat dagpleje vs. kommunal med mig???

Anmeld

24. maj 2011

Carl-Emil's mor

jeg følger lige med da jeg har en privat skovdagpleje i sigte til den lille

Anmeld

24. maj 2011

Lou87

Min datter skal starte i privat her fra d. 1..
Vi valgte privat pga prisen og så er den eneste sådan rigtige ulempe jo hvis dagplejemoderen blir syg, og ikk har nogen form for gæstepleje..

Men der har jeg både en mor og svigermor der går hjemme som kan tage over.. hvis uheldet er ude Så derfor.

Anmeld

24. maj 2011

9510

Jeg har min søn i privat dp, og er så glad for det, især efter alle de nedskæringer der har været i vores kommune..

Syns hun har mere frihed end de har i det kommunale, og hvis det en dag kniber med at hente bette, ja så holder hun da bare åbent;-)

Vi har fået en ferieplan frem til han skal i børnehave, så vi ved hvad vi har og rette os efter, og hvis hun skulle blive syg ja, så kan man jo godt få et problem, men hos os har det bare kørt

Anmeld

24. maj 2011

birthee

Jeg skal til samtale med en privat dagpleje den 15. juni -glæder mig helt vildt til det... Efter den oplevelse jeg havde i min søn's børnehave idag med stress og en mega-sur pædagog over at de skal flytte, synes jeg ikke lige det er der caroline skal i vuggestue...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.