5 måneders billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.139 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Sakris

Inspireret af tråden med hvor meget de små vidundere er vokset, synes jeg da også lige det kunne være hyggeligt at se et fødsels + nu billede. Jeg synes Isabella har forandret sig kolosalt i de sidste 5 md. 

Men bedøm da selv, og håber i vil være med til at smide billeder ind af jeres guldklumper!

På disse billeder er hun henholdsvis 3 dage og 4,5 måned 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Maja_4000

Hvor er hun sød

Sidder ved en anden computer , så har ikke lige det store udvalg af billeder :b Men her er to ..

Det første er hun 1 uge , og det andet er hun 5 måneder

Anmeld

23. maj 2011

Sakris

Hun er dælme også sød. Det er sjovt at billederne er taget på samme pude. Så kan man rigtig se hvor meget hun er vokset

Anmeld

23. maj 2011

Maja_4000

Sakris skriver:

Hun er dælme også sød. Det er sjovt at billederne er taget på samme pude. Så kan man rigtig se hvor meget hun er vokset

Mmh .. Tager et billede hver måned

Inspireret af Drømmers billeder med .. Aben ? :b

Anmeld

24. maj 2011

Sakris

Maja_4000 skriver:

Mmh .. Tager et billede hver måned

Inspireret af Drømmers billeder med .. Aben ? :b

Det er altså også en super idé. Der havde jeg ihvertfald ikke mine tanker for 5 md. siden... Øv da 

Anmeld

24. maj 2011

Mor Christa

guud hvor er de da søde :-) ..

Synes godt nok også victor har forandret sig fuldstændig vildt.. Det er utroligt hvad der kan ske på 5 måneder..
Ja også bare med ens egen krop.. føler snart jeg har fået min egen pkrop igen.. Altså sådan lidt hvert fald har næsten tabt alle kiloene fra graviditeten - det er bare skønt at føle sig en smuuuule pæn igen

Her er min søn.. det første er han 2 timer gammel det sidste er han lige omkring 5 måneder gammel (Ja, han bliver jo et halvt år d 7 juni .. Puha.. )

Anmeld

24. maj 2011

Sakris

Ej hvor har han også forandret sig meget... Suk hvor går det stærkt!

Anmeld

24. maj 2011

Maja_4000

Sakris skriver:

Det er altså også en super idé. Der havde jeg ihvertfald ikke mine tanker for 5 md. siden... Øv da 

Det var en pingvin hun brugte xD

Jeg syede den faktisk med det formål  Haha .. Min kæreste synes jeg var idiot .. Men nu kan han godt se , at det er sjovt at have (:

Anmeld

24. maj 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

guud hvor er de da søde :-) ..

Synes godt nok også victor har forandret sig fuldstændig vildt.. Det er utroligt hvad der kan ske på 5 måneder..
Ja også bare med ens egen krop.. føler snart jeg har fået min egen pkrop igen.. Altså sådan lidt hvert fald har næsten tabt alle kiloene fra graviditeten - det er bare skønt at føle sig en smuuuule pæn igen

Her er min søn.. det første er han 2 timer gammel det sidste er han lige omkring 5 måneder gammel (Ja, han bliver jo et halvt år d 7 juni .. Puha.. )

Hvor ser han også sød ud

Iih .. Jeg ville ønske , at min krop var sig selv :/ Når jeg ligger ned , er min mave som før .. Men når jeg står op , har jeg aaalt for meget hud  Vildt tiltrækkende :b

Jeg synes det er vildt , at de snart bliver et halvt år ! Det går alt alt for stærkt ;o

Anmeld

24. maj 2011

Sakris

Faktisk er jeg vægtmæssigt et kg under før-graviditets-vægten, men synes godt nok de har fordelt sig anerledes, og er stadig afhængig af cacao og osterejer  Osterejer kunne jeg slet ikke lide før jeg blev gravid (heller ikke cola), men hovsa, de to ting er hængt ved! Så tror jeg skal til at styre mig, for ikke bare at tage flere kg på igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.