Er det normalt?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

misse198

Hej i skønne derude

Jeg har virkelig brug for at få lettet mit hjerte og høre om det her er normalt.

Jeg er gået fra at været rigtig glad, total godt humør, fyld af positiv energi mm.

Men her til aften vendte det, jeg er så ked af det, bange for at alt vil gå galt under fødslen, (Er 38+3)

har så mange smerter i bækknet,baller, lår og ned af mine ben som om der står nogle og hiver og flår det fra hinanden.    Er det normalt at man kan få sådan en nedtur??    

Tak fordi i tog jer tid at læse og lytte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Holbæktrunten

misse1986 skriver:

Hej i skønne derude

Jeg har virkelig brug for at få lettet mit hjerte og høre om det her er normalt.

Jeg er gået fra at været rigtig glad, total godt humør, fyld af positiv energi mm.

Men her til aften vendte det, jeg er så ked af det, bange for at alt vil gå galt under fødslen, (Er 38+3)

har så mange smerter i bækknet,baller, lår og ned af mine ben som om der står nogle og hiver og flår det fra hinanden.    Er det normalt at man kan få sådan en nedtur??    

Tak fordi i tog jer tid at læse og lytte

Jeg tror at det er meget normalt... Man bliver også lidt mere sensibel når man har ondt jo...

Tænker med de smerter du beskriver om det måske er optakt til fødsel?

Bare rolig, det skal nok gå... før du ved af det er fødslen overstået, og Du har din guldklump i armene...

Anmeld

23. maj 2011

Muffinmus

jeps, og sad selv for 117 gange og brokkede mig på msn og de der skod latterlige onde plukveer, og hvor mange uger i træk man skulle døje med dem hver evig eneste aften, uden at føde....og vupti, den nat begyndte de kære veer:-)

Så ja, det er helt normalt at få nedtur omkring termin:-)

Anmeld

23. maj 2011

Malthes mor

det er helt normalt...Jeg var panisk for min første fødsel. Humøret kørte også op og ned! Kunne ingenting! Skulle på ferie ca en mdr før termin, og inden afgang var jeg helt oppe at "køre", for tænk hvis jeg fødte under ferien, og hvor var der et sygehus i nærheden, og kunne de overhovedet finde ud af hvordan jeg skulle føde....Alle de bekrymringer til trods for at vi bare skulle til Skagen 

Så der er ingenting i vejen med dig. Du er helt normal

Anmeld

23. maj 2011

misse198

ja man er bare så følsom mm når man har ondt

Ja man føler sig bare så dum og underlig fordi at man reager sådan -bare lige pludselig..

Tak i skønne piger altid dejligt at kunne få lettet sit hjertet til jer.

Med de 2 andre jeg har i forvejen kan jeg bare ikke huske at jeg fik det sådan- så Dejligt at vide at det er helt normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.