plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Anonym trådstarter

synes jeg har rigtig mange plukveer hver dag og mest om aftenen, kan mærke det helt op i brystet når jeg har dem plus jeg har fået blærebetændelse, kan det sætte fødslen igang  ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Zeus

Når man har plukveer, er det jo et tegn fra kroppen om, at man skal geare lidt ned.. Hvor langt er du henne?

Anmeld

23. maj 2011

Frøken J.

Zeus skriver:

Når man har plukveer, er det jo et tegn fra kroppen om, at man skal geare lidt ned.. Hvor langt er du henne?

Ikke altid. Ofte er det bare livmoderen der øver sig på de rigtige veer. Jeg har jævnligt plukveer trods megen inaktivitet, og har både fra læge og jordemoder fået at vide, at det er helt normalt Det er forskelligt hvor meget folk får dem.

Men ja, det KAN være tegn på man skal geare ned

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

jeg er 36+6 idag og synes bare de kommer meget om aftnen og det kan mærkes helt op i brystkassen at det spænder

Anmeld

23. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

jeg er 36+6 idag og synes bare de kommer meget om aftnen og det kan mærkes helt op i brystkassen at det spænder

Tror du ikke det er et spørgsmål om, at din krop er ved at gøre sig klar til fødslen, nu du ikke er så langt fra?

Anmeld

23. maj 2011

Zeus

Secrets skriver:

Ikke altid. Ofte er det bare livmoderen der øver sig på de rigtige veer. Jeg har jævnligt plukveer trods megen inaktivitet, og har både fra læge og jordemoder fået at vide, at det er helt normalt Det er forskelligt hvor meget folk får dem.

Men ja, det KAN være tegn på man skal geare ned

Jeg havde dem mest når jeg lavede noget fysisk, eller havde for meget at tænke på

Anmeld

23. maj 2011

Frøken J.

Zeus skriver:

Jeg havde dem mest når jeg lavede noget fysisk, eller havde for meget at tænke på

Jo jo, men det betyder jo ikke, at det er sådan for alle Jeg siger det bare for at der ikke er nogen der sidder og bliver bange over deres plukveer

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Tror du ikke det er et spørgsmål om, at din krop er ved at gøre sig klar til fødslen, nu du ikke er så langt fra?

Jo det er det nok

men synes bare det er meget for tiden og har læst et par steder at blærebetændelse også ka sætte det igang, men nu er jeg jo i behandling så det burde det vel ikk kunne ?

har også lidt sukker i urinen

Anmeld

23. maj 2011

Zeus

Så vidt jeg ved, kan det ikke udvikle sig til rigtige veer, men kan godt tage fejl.. Blærebetændelsen i sig selv, kan jo give en del plukveer, så ville ikke være bekymret.. Men ellers kontakt din jm eller læge, de skal nok kunne berolige dig hvis det er

Anmeld

23. maj 2011

Muffinmus

mine heftige plukveer startede også flere uger før termin og fortsatte, især hver aften, helt indtil fødslen:-)

Og sådan var det med begge børn, så det lyder ret bekendt:-)

Den ene kom 40+0 og den anden 38+0, så det kan være både og om det bliver til noget eller ej, men det er i hvert fald meget normalt når du er så langt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.