Seriøst hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg kunne godt tænke mig hvis der var en herinde, der var stærk nok og har interesse i det, til at være min "lomme" psykolog. Jeg ved mange sikkert tænker, hvorfor ikke gå til en "rigtig" psykolog.. men jeg tror at jeg vil have rigtig meget ud af at "snakke" med en, som jeg nødvendigvis ikke behøves at mødes med, en der bare gider lytte og komme med gode velmenende råd og erfaringer.

Jeg søger en med ægte interesse i at ville hjælpe mig. Hvis I syntes det er et dumt indlæg så hop videre og bare tænk jeres.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

B&J

Anonym skriver:

Hej

Jeg kunne godt tænke mig hvis der var en herinde, der var stærk nok og har interesse i det, til at være min "lomme" psykolog. Jeg ved mange sikkert tænker, hvorfor ikke gå til en "rigtig" psykolog.. men jeg tror at jeg vil have rigtig meget ud af at "snakke" med en, som jeg nødvendigvis ikke behøves at mødes med, en der bare gider lytte og komme med gode velmenende råd og erfaringer.

Jeg søger en med ægte interesse i at ville hjælpe mig. Hvis I syntes det er et dumt indlæg så hop videre og bare tænk jeres.

Knus

nu ved jeg ikke hvad for en person du søger og hvor meget erfarring du søger men er rigtigt god til af lytte og står ikke bare af for folk og vil gerne komme med seriøse kommentar og i håb om en masse råd der kan hjælpe også...

Anmeld

23. maj 2011

SD21

Anonym skriver:

Hej

Knus

Hejsa

Jeg vil da rigtig gerne hjælpe dig, hvis jeg kan Du kan skrive mig en pb, så kan vi snakke lidt videre. Jeg har muligvis baggrund for at kunne hjælpe nemlig

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Hejsa

Jeg vil da rigtig gerne hjælpe dig, hvis jeg kan Du kan skrive mig en pb, så kan vi snakke lidt videre. Jeg har muligvis baggrund for at kunne hjælpe nemlig

Har skrevet til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.