Min datter er stoppet med at få kakao og mælk da vi fandt ud af hun fik ondt i maven af det, og så drak hun sig mæt i det og ville ikke rigtig spise meget i løbet af dagene. Hun har fået laktolose da hun ikke selv kunne komme af med afføringen, jeg synes ikke det er den rigtige løsning af give laktolose, har prøvet at lave havregrød med kanel og sukker på men hun vil ikke spise det, i dag har jeg købt rubrød med kerner og ville give hende det med leverpostej og agurk hun spøttede det ud igen. Jeg ved det er meget vigtigt hun får nok væske hverdag, og får gået en masse ture.
Hvad skal jeg gøre for at hun synes det er spændene at spise maden? I lørdags kastede hun op en enkelt gang og havde så ondt i maven, det var først i går hun havde afføring 2 gange men det var smertefudt for hende og hun var meget ked af det i flere timer. Her til aften har hun spist ris og brun sovs, hun gider ikke spise kød jeg har prøvt med mange forskellige ting uden held, det har kun været tilfældigt når hun har spist frikadeller eller kyllingepølser . Kartofler og sovs, og bananer vil hun gerne spise.
Jeg tvinger hende ikke til at spise men lader hende selv komme når hun er sulten. Hun er en lille spinkel pige på 2 år 5 mdr hun vejer ca 11 kg . Hun har haft afføring en enekelt gang i dag. Ellers stortrives hun og har det godt. Hvis der er nogle derude der gerne vil dele erfaringer med det problem jeg har så skriv venligst. 
Anmeld