Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NinaSophia skriver: første ve kl 3, vandet gik lige da vi ankom på sygehuset, 1 time gik der fra vi ankom til sygehuset til hun lå på min mave, fødslen tog ialt 4 timer fra første ve til hun lå der kl 7.01. gik så stærkt.. men hun er så fantastisk. 54 cm og 3830 gram.- fik 14 sting. fb og billedspam kommer så snart jeg lige har overskud..
første ve kl 3, vandet gik lige da vi ankom på sygehuset, 1 time gik der fra vi ankom til sygehuset til hun lå på min mave, fødslen tog ialt 4 timer fra første ve til hun lå der kl 7.01.
gik så stærkt.. men hun er så fantastisk. 54 cm og 3830 gram.- fik 14 sting.
fb og billedspam kommer så snart jeg lige har overskud..
Hvor er hun fin og sikke en hurtigt fødsel Giid min gik så let. hehe. Tillykke med hende.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med lillepigen..
Hvor ser hun bare skøn ud- Dejlige kinder!
Sikke en lækker lækker prinsesse. Stort tillykke herfra
Stort tillykke med hende ... Hvor er hun da bare fin ...
Kæmpe stort tillykke.. hvor er hun fin :-)
Godt nok hurtig fødsel.. dejligt!!
Stort tillykke med den lille prinsesse.
STORT tillykke med hende Sikke en lynfødsel og puha en masse sting Men nok ikk altid til og undgå, slet ikk når det gik så stærkt..Men hun ville vel bare ud hihi..Og hvor er hun skøn
20 maj er os den bedste dag, man kunne ønske sig, der har jeg nemlig fødselsdag, kan godt forstå hun ventet til den dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128