Erfaring med Roskilde fødegang/barselsafsnit.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.985 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Kageelsker

Hvad er jeres oplevelser/erfaringer med Roskilde fødegang/barselsafsnit?

Jeg kender selv nogle stykker der har født på Roskilde Sygehus og ikke en har syntes forløbet har været godt

Jeg bor selv et stenkast fra Roskilde Sygehus og føler ikke rigtig jeg har noget valg ift fødested da jeg har termin 8 januar og frygter at skulle afsted i snestorm (ja, her tager man altså sorgerne på forskud ). Jeg ville gerne føde på hvidovre, men har fået afvide at det er ret svært at få lov at vælge fødested i en anden region. Og igen, hvad nu hvis man står der med totalt ufremkommelige veje og skal køre 30 km, jeg tør ikke tage chancen.

Nå, men håber virkelig på at der er nogle af jer derude, der kan sige noget positivt om Roskilde fødegang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

A&F

Hej

Jeg skal føde på Roskilde sygehus om ikke så længe. Kender nogle stykker,der har født der, og de har kun positive tilbagemeldinger derfra

Anmeld

23. maj 2011

JacobsMoar

 Ville til en hver tid vælge Roskilde igen...

Anmeld

23. maj 2011

kkk

Hører til Roskilde, men føder hjemme... Jeg har kun en 15 år gammel erfaring med at føde på hospitalet, så det kan nok ikke bruges til så meget idag

Anmeld

23. maj 2011

FrkLarsen

jeg fødte på roskilde sygehus d. 4/8-2010..

jeg kan også kun snakke godt om dem!!!

dog synes jeg det var lidt øv at ens mand ikke måtte overnatte derinde, og at jeg lå på en 4 mands stue!!! 

Under selve fødslen var forløbet som jeg forventede. 

Stille og roligt! 

Anmeld

24. maj 2011

Kageelsker

kkk skriver:

Hører til Roskilde, men føder hjemme... Jeg har kun en 15 år gammel erfaring med at føde på hospitalet, så det kan nok ikke bruges til så meget idag

Nej, der er nok sket en del siden da

Har overvejet at føde hjemme, men tør ikke rigtig springe ud i det med den første, vil gerne være sikker på at jeg rent faktisk kan føde normalt. Har en veninden der er tilknyttet hjemmefødselsordningen i Region Sjælland og hun er SÅ positiv omkring det, så måske det var en mulighed med nr 2

Men super dejligt at høre at der er flere der har haft gode oplevelser, man bliver lidt bekymret over alle de negative udmeldinger!

Anmeld

29. maj 2011

liwsmor

Kageelsker skriver:

Hvad er jeres oplevelser/erfaringer med Roskilde fødegang/barselsafsnit?

Jeg kender selv nogle stykker der har født på Roskilde Sygehus og ikke en har syntes forløbet har været godt

Jeg bor selv et stenkast fra Roskilde Sygehus og føler ikke rigtig jeg har noget valg ift fødested da jeg har termin 8 januar og frygter at skulle afsted i snestorm (ja, her tager man altså sorgerne på forskud ). Jeg ville gerne føde på hvidovre, men har fået afvide at det er ret svært at få lov at vælge fødested i en anden region. Og igen, hvad nu hvis man står der med totalt ufremkommelige veje og skal køre 30 km, jeg tør ikke tage chancen.

Nå, men håber virkelig på at der er nogle af jer derude, der kan sige noget positivt om Roskilde fødegang!

jeg har rigtigt godt med roskilde sygehus med barselgangen, rigitgt sødt personale, og rengøringsdamer, og de hjælper og de kommer så hurtigt de kan vis man ringer på klokken, men man skal jo ikke misbruge den.. jeg slet ikke ked af jeg valgt og føde på roskilde sygehus.. der hvor jeg bor hører jeg under næstved men jeg valgte selv roskilde, så forstår ikke du ikke selv kan vælge hvad sygehus du ville..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.