Fødselsforberedelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

happymothertobe

Hej

Jeg har snuset lidt rundt herinde og vil rigtig gerne være en del af en fællesskab af en slags. Og da jeg har termin d. 17 sep, så tror jeg at jeg hører meget godt til her

Nu har jeg så gået og tænkt over dette emne et stykke tid og kan ikke rigtig finde svaret på egen hånd. Så jeg håber der er nogle erfarende kvinder, der kan hjælpe mig

Jeg er førstegangsfødende og vil rigtig gerne til fødselsforberedelser, men hvordan foregår det...

Er det af egen lomme på et hold et sted i den by man bor i?

eller...

Får man noget af vide hos sin jordemoder? ( Jeg har fået en seddel med to møder, ammetema og forældreaften, da jeg var der første gang) Er det hvad der bliver opfattet som fødselsforberedelse i dag??

Siger på forhånd tak for den hjælp der kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

SaNiNa

Jamen hej hej og velkommen

Du skulle gerne have fået tilbudet fødselsforberedelse første gang hos din jdm. og hvis ikke så syntes jeg du skal ringe til hende for der plejer at får mange og få pladser sådan er det ihverfald her i odense.

Man kan også selv betale for en men det er vist rimelig dyrt.

Da jeg ventede Nicklas var jeg under 25 og der blev vi tilbud at komme med andre unge som også var første gangs og under 25. det var rigtig godt, at være ligestillede, vi ses stadig nogle af os.

Denne gang har jeg valg ikke få gå til det da det jo ikke er så længe siden.

Anmeld

23. maj 2011

happymothertobe

Mange tak

Jamen så må jeg hellere få ringet i morgen, for det fik jeg i hvert fald ikke tilbudt, kun de to tema aftener jeg skrev før...

Det lyder som et rigtig fedt tilbud, det gad jeg i hvert fald også godt, især også når jeg ikke kunne komme i gruppekonsultation med jordemoder. Det kunne være rart at have nogle ligestillede at snakke med

Anmeld

23. maj 2011

Nynne88

På Riget ved jeg at der kun er de der "oplysnings-møder", hvor det IKKE er praktisk. Man kan derudover melde sig til fødselsforberedelse igennem apa.dk eller på familieskolen - det koster dog penge.

Anmeld

4. juni 2011

Sabina

happymothertobe skriver:

Mange tak

Jamen så må jeg hellere få ringet i morgen, for det fik jeg i hvert fald ikke tilbudt, kun de to tema aftener jeg skrev før...

Det lyder som et rigtig fedt tilbud, det gad jeg i hvert fald også godt, især også når jeg ikke kunne komme i gruppekonsultation med jordemoder. Det kunne være rart at have nogle ligestillede at snakke med

De der forældreaftner der er på hospitalerne er ikke fødselsforberedelse.

Anmeld

4. juni 2011

Philla

Hej. Min mand og jeg går til fødselsforberedelse på familieskolen. Det koster penge af egen lomme. Og ellers er der forældreaften 3 gange på Herlev sygehus, som er ganske gratis.

Tillykke med din graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.