ferie i italien, nogle der har været der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

musse1

hej. ja nogle venner, spurgte om vi ville med til italien næste år

. men ville hører, om nogle har prøvet at kører der ned, med børn og hvordan det gik?

hvis vi skal der ned, vil vores børn være næsten 2 år, 3½,6, og 7 år. det vil blive i juli i skolesommereferien.

har i nogle gode forslag, hvor man kan leje noget billigt at bo i ? vi vil gerne afsted i 10-14 dage.

er der dyrt der nede med mad osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Malthes mor

musse1 skriver:

hej. ja nogle venner, spurgte om vi ville med til italien næste år

. men ville hører, om nogle har prøvet at kører der ned, med børn og hvordan det gik?

hvis vi skal der ned, vil vores børn være næsten 2 år, 3½,6, og 7 år. det vil blive i juli i skolesommereferien.

har i nogle gode forslag, hvor man kan leje noget billigt at bo i ? vi vil gerne afsted i 10-14 dage.

er der dyrt der nede med mad osv?

Hej:-)

Maden koster det samme som herhjemme, så der er ikke noget at spare

Mht til at bo billigt...Det ved jeg ikke. Vi plejer at bo på campingpladser i vores campingvogn Vi har ikke haft børnene med derned, men når vi engang tager afsted til udlandet igen, så forventer vi at turen derned vil tage ca 2 døgn. Der skal nogle gode lange stop til, ellers holder de ikke til at sidde stille i så lang tid.

Området omkring Pisa kan anbefales. der er mange gode udflugtsmulighder.

Anmeld

23. maj 2011

MichellaMalou

jeg skal derned i år.. men det jo så uden børn os.

men var der os da jeg var 6 og det var en hård køretur i bil.,, og tror jeg os den bliver den her gang 

Anmeld

23. maj 2011

musse1

Malthes mor skriver:

Hej:-)

Maden koster det samme som herhjemme, så der er ikke noget at spare

Mht til at bo billigt...Det ved jeg ikke. Vi plejer at bo på campingpladser i vores campingvogn Vi har ikke haft børnene med derned, men når vi engang tager afsted til udlandet igen, så forventer vi at turen derned vil tage ca 2 døgn. Der skal nogle gode lange stop til, ellers holder de ikke til at sidde stille i så lang tid.

Området omkring Pisa kan anbefales. der er mange gode udflugtsmulighder.

tak for dit svar. er rart lige og vide lidt om det jo..

ja tænker også at det bliver en lang tur, hvis man tager det i et stræk.

dejligt i har en campingvogn, i lige kan bo i

Anmeld

28. maj 2011

Carina:-)

Der er masser af moteller langs den tyske motorvej.

Bare husk de fleste lukker til midnat.

Vi plejer at leje en bungalow på Camping Joker ved Cavallini.

Der går en båd/færge til Venedi,og selve området er rigtigt godt til turister.

Jeg vil helst ligge på camping med høj sikkerhed,.men det koster så også lidt ekstra.

Mener vi gav knap 1000 pr døng-men det kan gøres noget billigere hvis man har campingvogn eller telt.

Anmeld

28. maj 2011

Isabella_mor

jeg har været i Spotorno... MEGA lækkert sted...  

og jeg ville med glæde tage derned igen.. 

der var SÅ lækkert, dejlig med varme. ikke MEGA mange turister da det er en mindre kendt by. tæt på andre byer og fede severdigheder, bla et kæmpe stort vandland, og drypstenshuer osv.. ejish men det er virkelig lækkert... og lækre pizzariaer og is.. 

evt søg på det. det er virkelig lækkert. og med dejligt hav i stedet for gardasøen hvis det er man er mere til strand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.