Drikke i varmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej piger..

Undskyld mit dumme spørgsmål, kender sikkert svaret, men skal lige være sikker..  Men jeg tænker nu hvor det er varmt og jeg sveder som en gris og Maja også for svedt lidt, skal der så ikke ekstra væske på hende? Hun er 3 mdr og sveder godt når hun sover, nogen råd for det?

Og hvilken væske er det hun skal have hvis det er? Jeg tænker vand eller mælk og hvor meget ca? Hun spiser alt mellem 2-4 timers mellemrum og mellem 50-160 ml..

Så hvad siger i piger?

-Malene & Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Babydreng1

Jeg ville vælge at give lidt vand, bare mellem 20-40 ml af gangen. det fik jeg anbefalet af min sp

Anmeld

23. maj 2011

Prinsessens'Mor<3

bare sådan mellem måltiderne eller hvordan?

Anmeld

23. maj 2011

tweety2060

hejsa

Ingen dumme spørgsmål her

Ammer du hende?? For så er det jo rigtig svært at vide hvor meget hun tager hos dig??

hvis det er flaske kan du bedre vide hvor meget af hendes døgnmængde hun får.  

Ja byd hende små mængder fx 1/2 time efter hun har fået mælk, og eller inden du lægger hende til at sove, så hun har lyst til mælken når hun vågner. Jeg vil også mene at det er fint med vand, også de der 20- 40 ml pr gang, for det tager ikke appetitten fra "mælkemåltiderne", og har lillebebsen ikke er ældre så er det ikke de store mængder hun kan indtage. en god ting er jo også at tjekke at bleerne er gode tissetunge

pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.