min ankomst..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Baby_girl2011

hey skønne dec mødre...

vil gerne melde min ankomst her i gruppen..

Lidt om mig.

Jeg hedder Jessi og bor i kjellerup sammen min kæreste Thomas og vi venter min anden baby, hans første til dec.. Jeg går i skole inde på handelsskolen inde i silkeborg og lige p.t sidder jeg med en masse eksamner..

Vi skal til scannign her den 25 og nøj hvor jeg glæder mig.. Vi havde betalt os for en scanning i 7+4 og der var den fineste lille baby med et rigtig fint -blink.

Nårh nok om mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Moms

Hej Jessi,

tillykke med graviditeten og velkommen i gruppen.

Jeg købte også en tidlig scanning og det var rart at se hjertet slå som det skulle.

Jeg synes, tiden føles lidt lang her i starten, men hey - nu er der alligevel ikke længe til der allerede er gået en trediedel af tiden.

Hvor gammel er dit første barn og blev det født naturligt eller ved kejsersnit?

mvh. Moms

Anmeld

24. maj 2011

3baby

Hej Jessi.

Velkommen til og tillykke med graviditeten, det er bare dejligt at vi bliver flere og flere 

Jeg venter også selv mit 2. barn til december og det er også min kærestes 1. så det bliver spændende.

Jeg har ikke fået nogen tidlig scanning, så jeg glæder mig rigtig meget til NF scaningen, men må indrømme at jeg også er meget nervøs, mere end første gang!

Anmeld

25. maj 2011

Baby_girl2011

Moms skriver:

Hej Jessi,

tillykke med graviditeten og velkommen i gruppen.

Jeg købte også en tidlig scanning og det var rart at se hjertet slå som det skulle.

Jeg synes, tiden føles lidt lang her i starten, men hey - nu er der alligevel ikke længe til der allerede er gået en trediedel af tiden.

Hvor gammel er dit første barn og blev det født naturligt eller ved kejsersnit?

mvh. Moms

Min datter bliver 3 år her til juli og hun er født naturlig.. 6 dage før tid

Og denne her gang vil jeg os føde normal. Men bare i vand..

Og juhuu skal til NF scanning.. Men nøj nu kan tiden kun gå for stærkt..

Hvor langt er du henen ?

Anmeld

25. maj 2011

Baby_girl2011

Grøndal83 skriver:

Hej Jessi.

Velkommen til og tillykke med graviditeten, det er bare dejligt at vi bliver flere og flere 

Jeg venter også selv mit 2. barn til december og det er også min kærestes 1. så det bliver spændende.

Jeg har ikke fået nogen tidlig scanning, så jeg glæder mig rigtig meget til NF scaningen, men må indrømme at jeg også er meget nervøs, mere end første gang!

Det her er mit nr 2 men kærestens første barn..

Oh nøj han glæder sig idag..

Hvor langt er du henne ?

Anmeld

29. maj 2011

3baby

JessiMus skriver:

Det her er mit nr 2 men kærestens første barn..

Oh nøj han glæder sig idag..

Hvor langt er du henne ?

Hej Jessi.

Jeg er i dag 11+1, ifølge udregning ihvertfald, så må vi jo se om det bliver ændret til scanningen.

Jeg har endelig fået tid til NF scanning, men først d. 9/6 så der vil jeg være 12+5. Synes det er sent, men jeg må jo bare vente!'

Grøndal83 (11+1)

Anmeld

29. maj 2011

Baby_girl2011

Grøndal83 skriver:

Hej Jessi.

Jeg er i dag 11+1, ifølge udregning ihvertfald, så må vi jo se om det bliver ændret til scanningen.

Jeg har endelig fået tid til NF scanning, men først d. 9/6 så der vil jeg være 12+5. Synes det er sent, men jeg må jo bare vente!'

Grøndal83 (11+1)

Ihh det er da spænden..

Jeg er 13 +0 idag.. juhuuu.. En milepæl..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.