raseri/hysterianfald

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

2721

Min søn på 11 mdr som er ekstremt sensetiv, er begyndt at få en blanding af raseri/hysterianfald. Det er mange gange om dagen og de kan komme ud af det blå, eller hvis han ikke må noget, eller når vi spiser. Når han ikke må få lov til noget, er det i mine øjne forståeligt nok og det skal der være plads til.
Men ofte kommer de ud af det blå. Det meste af tiden hjælper det hvis han bliver båret lidt rundt på, men ikke altid. Jeg føler mig som sådan en dårlig mor! Har bare lyst til at sætte mig til at tude.

Er det bare en fase?
Gode råd modtages med kyshånd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Tulle28

Det er en fase! Det skal nok gå over igen (og komme igen, er jeg sikker på) Tror det afhænger sammen med den alder han har, han kan nu forstå en masse ting, og ved hvad han vil, men kan ikke udtrykke sig - det må da også være dødfrustrerende!

Jeg følte mig ligesom dig som verdens dårligste mor, især fordi jeg selv har et stort temperament og jeg GIDER ikke det der hysteri... Men det er jo en del af det at få børn, så det må man jo oakke langt væk

Anmeld

23. maj 2011

2721

Tulle28 skriver:

Det er en fase! Det skal nok gå over igen (og komme igen, er jeg sikker på) Tror det afhænger sammen med den alder han har, han kan nu forstå en masse ting, og ved hvad han vil, men kan ikke udtrykke sig - det må da også være dødfrustrerende!

Jeg følte mig ligesom dig som verdens dårligste mor, især fordi jeg selv har et stort temperament og jeg GIDER ikke det der hysteri... Men det er jo en del af det at få børn, så det må man jo oakke langt væk

Tro du har ret, kan nemlig ofte mærke og se på ham at han prøver at vise/fortælle mig noget. Men jeg kan bare ikke forstå ham"dumme dumme mor".

Men holdt k*** det trækker tænder ud!

Han er også begyndt at slå/bide og kradse når han kammer helt over. Og nøj hvor kan det være frustrende.
Nogen gange virker det som om jeg er det sidste menneske på jord han vil være sammen med. Men så snart jeg er mere end 1 meter væk begynder han at græde hjerteskærende. Og når jeg så kommer tilbage bliver jeg skubbe/slået væk

Anmeld

23. maj 2011

2721

23. maj 2011

2721

23. maj 2011

4kløver

Det gør min også hun kan finde på at slå hovdet ned på gulvet vis det ikke går som hun vil ha.

Anmeld

24. maj 2011

olivia1009

Tulle28 skriver:

Helt enig. Hold ud!. Det er en del af det at være ham. Han har ingen ord men en masse følelser. Det eneste du næsten kan sige til ham er at du godt kan se at han er gal.

Pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.