Har billederne fra sidste slapperasmøde været her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

CA

Ja, jeg er jo helt bange for at være gået glip af noget. Har set dem fra Pia, men er der andre der kommet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Sofia

Nej jeg venter på dem Anne tog

Anmeld

23. maj 2011

Maria-s

Jeg får Internet i morgen (whuuuuhuuuu ENDELIG!!!   ) og så kommer der de billeder jeg tog ved mødet i Århus 

Anmeld

23. maj 2011

Sofia

Maria-s skriver:

Jeg får Internet i morgen (whuuuuhuuuu ENDELIG!!!   ) og så kommer der de billeder jeg tog ved mødet i Århus 

Anmeld

23. maj 2011

Marco2

Jeg har lagt de 4 shots jeg tog fra dagen ind i mit fotoalbum. Koden er som den plejer, og den har I vist efterhånden alle fået nogle gange.

AG

Anmeld

23. maj 2011

CA

Maria-s skriver:

JUhuuu!

Anmeld

23. maj 2011

CA

Marco2 skriver:

Jeg har lagt de 4 shots jeg tog fra dagen ind i mit fotoalbum. Koden er som den plejer, og den har I vist efterhånden alle fået nogle gange.

AG

Ej, hvor er de gode! Søøøde bebser, men vi må snart ses igen, for jeg har lige så sent som i formiddag lagt det tøj han havde på der væk, da det er ALT for småt. Det må betyde at jeres også er vokset 

Anmeld

23. maj 2011

Mettemus

Hov, jeg har også nogle, men er lidt i tvivl om hvorvidt i er med på at få dem lagt ud her?

Anmeld

23. maj 2011

CA

Mettemus skriver:

Hov, jeg har også nogle, men er lidt i tvivl om hvorvidt i er med på at få dem lagt ud her?

Jeg havde engang en stram mening om, at mine billeder ikke skulle rode rundt ude på nettet. Men den er smuttet et par gange, og så længe jeg/vi ikke fylder heeele internettet endnu, så må du gerne smide billede ud af os 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.