stress?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har det fuldstændig ligesom da jeg var gravid. Knapt så meget kvalme men jeg er oppustet på samme måde, øm i kroppen på samme måde, jeg har udflåd på samme måde. Ingen ømme bryster, men de spænder lidt. Jeg har ikke taget på men min mave er uden nogen som helst tvivl større end den plejer (oppustethed).

Jeg er ikke gravid. Det er der slet ingen mulighed for, for det kræver vist en mand men jeg har det virkelig mærkeligt. Jeg er for nyligt startet på nye ppiller og har helt tiden haft det lidt underligt med dem men ved jo de skal have nogle måneders chance inden man dropper dem.

Kan stress virkelig give symptomer fuldstændig som en graviditet? Jeg er som rigtigt mange andre i gang med en stor skoleopgave lige nu og det tager jo tid og giver også en del stress og bekymringer. det er heldigvis snart overstået.

jeg håber lidt at nogen kan fortælle mig at stress kan give den slags symptomer for det er da helt galt ellers!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Anonym trådstarter

er der slet ingen der vil svare?

Anmeld

24. maj 2011

olivia1009

Altså nu svarer jeg "i blinde" for det er ikke noget jeg ved noget om.. men det lyder jo som noget hormon-betinget. Altså evt p-pillerne. Ring evt til lægen i morgen tidlig og spørg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.