Hej med dig :-)
Hvor lang tid har du været sammen med din kæreste?
Det lyder da ihvertfald til, at I har det dejligt sammen, og forstår hinanden, og aflæser hinandens signaler rigtig godt. 
Der er bare noget med fyre og dirty-talk. Der er også mange piger der tænder på det.
Min kæreste gør det også. Han siger nogle gange, når vi har sex: fuck, jeg knepper dig!''
Det lyder wierd, når man IKKE er liderlig, men når han siger det, når vi er turned un... mums, så blir jeg bare endnu mere vild. Det er simpelthen så frækt.
og sådan har fyrene det også.. De vil gerne høre, at de har den største og stiveste pik! - så øv dig, Brug korte sætninger.
fx: '' hvor er du stor og stiv!'' eller '' jeg har lyst til at bruge dig som slikkepind..'' alle sådan nogle små ting.. ikke vildt og voldsomt, men bare som du føler det.'' ej skat.. ved du hvad jeg har lyst til liiige nu??? - jeg har lyst til at du liige slikker mig''.. måske undlad at bruge ordene til at starte med, men jo mere du bliver dus med at tale dirty, og du ser hvor vild han blir af det - jo mere klar bliver du nok også på det.
Han skal acceptere og respektere hvis du ikke vil, fordi det er grænse overskridende for dig! så han må være tålmodig
held og lykke - håber du ku bruge mit svar.
Anmeld