Sig hvad du vil have ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.078 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Anonym trådstarter

Når mig og min kæreste har sex, vil han have mig til at sige hvad jeg vil have... altså ikke at han ikke ved, hvad jeg kan lide, for vi ved begge hvad vi hver især syntes er bedst, men når vi fx. ligger og nusser med hinanden, og han kan mærke at jeg vil have at han slikker mig, så kysser han mig på inderlårene, og kærtegner mig, og siger at jeg skal sige til ham at han skal slikke mig, problemet er så at jeg rigtig gerne vil sige det, men kan ikke få orene over mine læber... ved ikke hvilke ord jeg skal bruge... når han siger det siger han fx. : " Du skal sige at jeg skal slikke din fisse..." ordet fisse kan jeg ikke få mig selv til at sige, kald mig mærkelig, men har det svært ved at sige så nogle ord.
når vi har sex fortæller han mig altid hvor dejlig og perfekt min "fisse" er, og hvor meget hans "pik" nyder at være inde i mig, eller at jeg er den bedste til at sutte hans "pik", osv osv...
Jeg ved det vil betyde rigtig meget for ham, hvis jeg siger det, så har i nogle råd for hvordan jeg "kan lære mig selv at sige det"

hilsen - den generte pige -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Rikkeas

Hej med dig :-)

Hvor lang tid har du været sammen med din kæreste? 

Det lyder da ihvertfald til, at I har det dejligt sammen, og forstår hinanden, og aflæser hinandens signaler rigtig godt. 

Der er bare noget med fyre og dirty-talk. Der er også mange piger der tænder på det.

Min kæreste gør det også. Han siger nogle gange, når vi har sex: fuck, jeg knepper dig!''

Det lyder wierd, når man IKKE er liderlig, men når han siger det, når vi er turned un... mums, så blir jeg bare endnu mere vild. Det er simpelthen så frækt.

og sådan har fyrene det også.. De vil gerne høre, at de har den største og stiveste pik! - så øv dig, Brug korte sætninger.

fx: '' hvor er du stor og stiv!'' eller '' jeg har lyst til at bruge dig som slikkepind..'' alle sådan nogle små ting.. ikke vildt og voldsomt, men bare som du føler det.'' ej skat.. ved du hvad jeg har lyst til liiige nu??? - jeg har lyst til at du liige slikker mig''.. måske undlad at bruge ordene til at starte med, men jo mere du bliver dus med at tale dirty, og du ser hvor vild han blir af det - jo mere klar bliver du nok også på det.

Han skal acceptere og respektere hvis du ikke vil, fordi det er grænse overskridende for dig! så han må være tålmodig

held og lykke - håber du ku bruge mit svar.

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

mange tak for dit svar. Havde "problemet" også i går/ nat... Jeg vil SÅ gerne sige ordne, men de vil bare ikke ud af min mund, jeg vil prøve at se om jeg kan få dem ud snart, for kan mærke på ham, at han virkelig gerne vil have at jeg siger det til ham...

i går eftermiddags sad jeg og skrev frække beskeder til ham, har ellers altid skrevet "---------" når det galt om hans pik, kunne ikke få mig selv til at skrive ordet, men i går skrev jeg Pik flere gange, og kunne mærke hvor meget det tændte ham. Da han kom hjem fra job, og kom i seng, nussede vi, og han sagde at jeg skulle sige til ham at jeg ville have hans pik, for nu havde jeg jo skrevet ordet, så kunne jeg også sige det til ham... åååh det er bare så svært for mig, men vil bare SÅ gerne...

Anmeld

27. maj 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

mange tak for dit svar. Havde "problemet" også i går/ nat... Jeg vil SÅ gerne sige ordne, men de vil bare ikke ud af min mund, jeg vil prøve at se om jeg kan få dem ud snart, for kan mærke på ham, at han virkelig gerne vil have at jeg siger det til ham...

i går eftermiddags sad jeg og skrev frække beskeder til ham, har ellers altid skrevet "---------" når det galt om hans pik, kunne ikke få mig selv til at skrive ordet, men i går skrev jeg Pik flere gange, og kunne mærke hvor meget det tændte ham. Da han kom hjem fra job, og kom i seng, nussede vi, og han sagde at jeg skulle sige til ham at jeg ville have hans pik, for nu havde jeg jo skrevet ordet, så kunne jeg også sige det til ham... åååh det er bare så svært for mig, men vil bare SÅ gerne...

Ha ha ha undskyld   men jeg har det lige som dig   lidt sjovt , underligt og barnligt .. Jeg vil også blive bedre til dirty talk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.