Linus 7 måneder - billedspam af min charmetrold <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Lisbeth85

Hej kvinder herinde

Ja, så blev min 'lille' dreng 7 mdr. i dag. Det kan jeg slet slet ikke forstå. Men sådan har alle det vel?

Han triller MEGET, og man skal virkelig holde øje med ham. Han synes det er sjovt at komme rundt på må og få, og opdage nye ting i hans lille hjem. Han spiser rigtig meget i løbet af dagen, og elsker bare alt mad. Flaskerne er begyndt at være lidt kedelige (til stor tristhed for mor her, som synes det er såååå hyggeligt!), og han vil helst have noget, som kan tygges - der er dog ingen tænder endnu, men gummerne klarer det ganske fint Han sidder ikke så længe af gangen endnu, men det skal nok komme lige pludselig. Jeg har ikke travlt, så det behøver han heller ikke at have

Han vejer lige knap 11 kg og er nu 77 cm lang. Stor dreng - dejligt meget at holde af og holde om Her er lidt billeder af min Linus:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Lou87

Hvor er han bare sød

Og en lille tykbasse, hihi
Min datter på knapt 10 mdr vejer nok kun 9,5 kg

Anmeld

23. maj 2011

Lisbeth85

Lou87 skriver:

Hvor er han bare sød

Og en lille tykbasse, hihi
Min datter på knapt 10 mdr vejer nok kun 9,5 kg

Ja, han er en lille elastik-dreng på sine lårbasser   Men jeg satser på, at hans vægt går lidt i stå, når han begynder at kravle og bruge mere energi

Anmeld

23. maj 2011

Lou87

Lisbeth85 skriver:

Ja, han er en lille elastik-dreng på sine lårbasser   Men jeg satser på, at hans vægt går lidt i stå, når han begynder at kravle og bruge mere energi

Hihi, det også dejligt med elastikker - i DEN alder
Min datter har gode elastikker omkring lårene så det ligner hun har "dukke" ben hihi

Og ja der ska nok komme en stilleperiode, også selvom han ikk kravler endnu.. Min pige tog ihvertfald meget på og pludselig stoppede hun 1 mdr med at tage lige så meget på.

Anmeld

23. maj 2011

Lisbeth85

Lou87 skriver:

Hihi, det også dejligt med elastikker - i DEN alder
Min datter har gode elastikker omkring lårene så det ligner hun har "dukke" ben hihi

Og ja der ska nok komme en stilleperiode, også selvom han ikk kravler endnu.. Min pige tog ihvertfald meget på og pludselig stoppede hun 1 mdr med at tage lige så meget på.

Ja, de tager jo det de skal, og så må man gå ud fra, at det er okay Vores Sp har altid været godt tilfreds med ham, og han følger heldigvis med i længden også, så han er helt perfekt i mine øjne

Anmeld

23. maj 2011

Lou87

Lisbeth85 skriver:

Ja, de tager jo det de skal, og så må man gå ud fra, at det er okay Vores Sp har altid været godt tilfreds med ham, og han følger heldigvis med i længden også, så han er helt perfekt i mine øjne

Ja han er meget lang også
Selvf - han er da også bare helt perfekt

Anmeld

23. maj 2011

Lisbeth85

Lou87 skriver:

Ja han er meget lang også
Selvf - han er da også bare helt perfekt

Hvor er du sød - er også helt vild med din basse på det billede i din profil

Anmeld

23. maj 2011

Lou87

Lisbeth85 skriver:

Hvor er du sød - er også helt vild med din basse på det billede i din profil

Hehe velbekomme.. og mange tak

Anmeld

23. maj 2011

Loa

Hvor er han bare en charmetrold cute

Anmeld

25. maj 2011

Lisbeth85

Loa skriver:

Hvor er han bare en charmetrold cute

Tak Min basse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.