Tænker lidt tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

TbCp

Jules skriver:

Ja det er slet ikke til at forstå at tiden bare kan stå stille i ens hoved....

Min mor ville have været 57,min far 50, og Emil 4....

Ja det er bare så underligt... kan blive helt ked bare ved tanken om hvordan hun mon ville have set ud idag... hvad hun ville lave og hvor hun boede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

TbCp

Skouboe skriver:

og on topic, så tror jeg det er meget normalt at huske folk som de var sidst man så dem... og små søskende ER bare altid små søskende, uanset om de man ser dem jævnligt, eller de kigger ned til en...

Min lillebror er stadig 17-18 år i min verden, på trods af at han er bliver 26 lige om snart og han er færdig som civil-ingeniør til sommer.

Ja det har du ret i... har en lillebror der bliver 17 i år! Og han er altså bare stadig min lille forkælede skat

Anmeld

23. maj 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Ja det har du ret i... har en lillebror der bliver 17 i år! Og han er altså bare stadig min lille forkælede skat

Lige præcist

Anmeld

23. maj 2011

Karo

Min bror er også fra 1987 og jeg kan slet ikke forstille mig at han evt. skulle være far endnu.

Anmeld

23. maj 2011

Karo

KWL skriver:

HOLD MUND PIGER!! Jeg er lige blevet 35 år

Men du ser ikke ud til at være en dag over 30

Anmeld

23. maj 2011

Jules

TbCp skriver:

Ja det er bare så underligt... kan blive helt ked bare ved tanken om hvordan hun mon ville have set ud idag... hvad hun ville lave og hvor hun boede...

Jeg ved bare at mit liv ville have set fuldstændigt anderledes ud hvis bare en af dem ikke var blevet taget fra mig.... 

Kan slet overhovedet ikke forstille mig hvordan mit liv ville have set ud den dag idag....

Men de lever videre i vores hjerter og minder 

Anmeld

23. maj 2011

mama09

Jules skriver:

Åh gud.... Også bliver jeg 25 i år!!!! Hmmm... 

Ja vi er satme gamle os to hehe

Anmeld

23. maj 2011

Jules

mama09 skriver:

Ja vi er satme gamle os to hehe

Ja... Hihi...

Jeg skal seriøst lige tænke mig om en ekstra gang for at huske hvor gammel jeg er  Meeen sådan er det vel når man ikke render i byen og skal fortælle fyre hvor gammel man er 

Anmeld

23. maj 2011

TbCp

Jules skriver:

Jeg ved bare at mit liv ville have set fuldstændigt anderledes ud hvis bare en af dem ikke var blevet taget fra mig.... 

Kan slet overhovedet ikke forstille mig hvordan mit liv ville have set ud den dag idag....

Men de lever videre i vores hjerter og minder 

Ja... det er både trist og skræmmende at tænke på...

Men ja, de lever heldigvis videre i vores hjerter

Anmeld

23. maj 2011

Vingummien

Jules skriver:

Haha... Gamle kone 

Ja, rynkerne begynder også at komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.