Tænkte sq nok du havde svaret... 
Men vil det så betyde at jeg har større risiko for at få bækkenløsning næste gang jeg bliver gravid? har det nogen betydning at jeg havde symfyseløsning da jeg var gravid?
Har faktisk overvejet at få fjernet livmoderen når jeg passere de 35, da det så er slut med børn fra både min og min mand side... Det kunne da være det skulle blive til mere end blot en overvejelse hvos man alligevel ved man ikke vil ha flere børn... Min mor og mormor døjede faktisk ret meget med kraftige svedeturer og generel ubehag da de kom i overgangsalderen... kan det så betyde at jeg også risikere det??
Sikke en masse spørgsmål... Det er okay hvis du først svarer på dem imorgen.. det er jo ved at være sent.. 
Knus Gry - der vil ryge en smøg, løse en sudoku og så hoppe i seng..
LOL..du snakker med et super B-menneske, og sønneke har fri fra skole i morgen, så vi kan sove længe..kun NB (min mand) skal op og på arbejde.
Anyway...så er der jo ikke to kvinder der er ens mht mens, og alt det andet der følger med inkl overgangsproblemer..heller ikke imellem gennerationerne.
Fx min mormor gik igang med overgangsalderen allerede da hun var i slutningen af 30'erne, min mor derimod havde mens til hun var over 60.
Jeg har det stadig, meeeen kan godt mærke at det er ved at ændre sig langsomt, så jeg tror da det vil klinge af over de næste få år.
Så selvom både din mormor og mor havde problemer, så er det slet ikke sikkert du får det.
Men ja..hvis du har problemer med muskulaturen under mens, er muligheden for bækkenløsning og andet langt større under graviditet, hvilket jo også er logisk nok, når man tænker efter.
Så pas på dig og dit bækken.

Anmeld