ASTRID MIN VEN...HVOR ER DU`?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

Loggidut

:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

Astrid P

Her!:D

Anmeld

25. februar 2008

birgittemarie

Lige mine ord!!! Og så var du jo lige der, søde pige :)
Tusind tak for sidst og køreturen! Det var bare ærgerligt, at du skulle køre så tidligt, men jeg fortrød alligevel en smule, at jeg ikke var kørt med dig, for det havde da sparet mig for en dødskørsel med Michael kl. 6 og givet mig en noget mere fornuftig søndag og så havde det også været hyggeligt. Men vi hyggede os selvfølgelig også hos Loggi, selvom vi savnede dig (L)

Knus fra Birgitte - som stadig ikke kan forstå, hvordan du kan gemme 23 ekstra kilo i dine bukser...

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

halløv med dig....du kæreste da.....jeg skylder dig penge....vil du så omgående fortælle mig hvordan jeg får dem afleveret....:(

kan bare ikke have at nogen har noget tilgode...suk.,...

Anmeld

25. februar 2008

Astrid P

Jahrmen søde Loggi!
Jeg skriver da bare lige mit kontonummer til dig på msn, så er det da ude af verden. Og fortvivl ej, du er langt fra den eneste der skylder...

Og BM, det havde været vildt hyggeligt at have dig med hjem igen i bilen, for der er satme langt til nordjylland når man sidder helt alene i bilen. Men dejligt at I hyggede jer, og sødt af husbond at han gad komme midt om natten og hente dig - dødskørsel eller ej!
Næste gang vi skal holde træf, så kører jeg ingen vegne, og SÅ skal der danses på bordene!!!8D
KH Astrid

Anmeld

25. februar 2008

birgittemarie

Astrid P skriver:

Jahrmen søde Loggi!
Jeg skriver da bare lige mit kontonummer til dig på msn, så er det da ude af verden. Og fortvivl ej, du er langt fra den eneste der skylder...

Og BM, det havde været vildt hyggeligt at have dig med hjem igen i bilen, for der er satme langt til nordjylland når man sidder helt alene i bilen. Men dejligt at I hyggede jer, og sødt af husbond at han gad komme midt om natten og hente dig - dødskørsel eller ej!
Næste gang vi skal holde træf, så kører jeg ingen vegne, og SÅ skal der danses på bordene!!!8D
KH Astrid

Det lyder sørme godt, Astrid 8D. Så vil jeg gerne skrives op til den første dans på dit balkort!
Og ja, vel var det sødt af husbond at hente mig!! Han er en dejlig drønnert, omend han ikke er meget bevendt uden siden nattesøvn ;)
Hvad skylder folk dig penge for? Er der noget, jeg ikke har fanget, som jeg intetanende også går omkring og skylder penge for? I så fald: Undskyld 8(

Knus fra Birgitte

Anmeld

25. februar 2008

Astrid P

Nixen bixen, Karen Blixen - du skylder mig ikke det fjerneste!
Jeg lagde ud for en værtindegave til Marco2/AG i onsdags, og det der med at indkassere den slags er jeg vildt dårlig til. Jeg glemmer det simpelthen...
Og mht. søde husbond så er jeg edderbroderemig heller ikke meget bevendt når jeg ikke får min nattesøvn, så jeg er fuld af beundring over at han gad køre. Han må være pænt vild med dig!
KH Astrid

Anmeld

25. februar 2008

ivfmarie

Astrid P skriver:

Jahrmen søde Loggi!

nemli... jeg er også i den sorte bog - og jeg vil UUUUUUD!

Stik mig et kontonummer, og så er vi ovre den fis

Marie, der siger stort tak for sidst!!

Anmeld

25. februar 2008

Tynen

Puha - Skylder vist også en slat :S

Du kan bare sende dit kontonr. over PB her på Baby, så får jeg det ordnet med det vuns :)

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.