Bryllupsplanlægning - er jeg sær?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Holm88

Hej skønne tøser...

Ja jeg er startet på bryllupsplanlægning, altså ikke helt i dybden, men sådan småting som jeg godt kunne tænke mig

MEN - min kæreste har altså ikke friet endnu, og regner ikke med der skal være bryllup før om et par år, men for mig er det bare en rigtig stor og vigtig dag og alt skal være perfekt

Er jeg sær, når jeg allerede nu går og tænker over mit bryllup????

Hvor tidlig var i andre igang? - Ikke at det ændre på min egen planlægning.... men er nysgerrig

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

2babygirls

Ann88 skriver:

Hej skønne tøser...

Ja jeg er startet på bryllupsplanlægning, altså ikke helt i dybden, men sådan småting som jeg godt kunne tænke mig

MEN - min kæreste har altså ikke friet endnu, og regner ikke med der skal være bryllup før om et par år, men for mig er det bare en rigtig stor og vigtig dag og alt skal være perfekt

Hvor tidlig var i andre igang? - Ikke at det ændre på min egen planlægning.... men er nysgerrig

Kh

Nej hvorfor skulle man være sær bare fordi man finder lige DE ting som gør dagen perfekt i god tid.. Det kræver meget at google sig frem til lige DEN ting der og der...

Anmeld

23. maj 2011

Vivian87

Jeg gik ikke i gang før han havde friet, men så længe du sørger for at det ikke presser ham til at fri før han er klar kan jeg ikke se hvorfor det skulle være forkert!

Anmeld

23. maj 2011

Kay

Vivian87 skriver:

Jeg gik ikke i gang før han havde friet, men så længe du sørger for at det ikke presser ham til at fri før han er klar kan jeg ikke se hvorfor det skulle være forkert!

lige mine ord!!!

til ts: jeg er først lige gået igang, efter at kæresten har friet.. og vi skal giftes næste sommer... vi havde snakket lidt om hvordan vi vil ha det inden... men der er dælemer meget der skal sørges for

så gå du bare igang... bare lad vær med at indrage ham så han ik føler sig for presset...

Anmeld

23. maj 2011

L.J.L

ja jeg er jo så en af dem der synes at det er sært at planlægge et bryllup man ikke engang ved om kommer til at ske men måske du bare er normal og det er mig der er den sære? Jeg startede nemlig først med planlægning af mit eget bryllup 3 mdr inden vi skulle giftes

Anmeld

23. maj 2011

Mor til Ella

Ann88 skriver:

Hej skønne tøser...

Kh

Ja jeg synes det er sært, men på en sød måde

Ville nok sørge for at kæresten ikke ved du gør det, så han ikke får præstations angst

Anmeld

23. maj 2011

Holm88

Vivian87 skriver:

Han får ingenting at vide Det er kun for mig selv

Anmeld

23. maj 2011

Holm88

Lauritz skriver:

ja jeg er jo så en af dem der synes at det er sært at planlægge et bryllup man ikke engang ved om kommer til at ske men måske du bare er normal og det er mig der er den sære? Jeg startede nemlig først med planlægning af mit eget bryllup 3 mdr inden vi skulle giftes

Men jeg ved det kommer til at ske Så jeg er ret så sikker ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.