Badedragt / tankini til gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. juni 2011

Trine89

Maalene skriver:

Haha  - fantastisk søde, har et gavekort derind til på 50 kr.

Forresten - SIKKE ET SKØØØØNT PROFILBILLEDE  Eeeeej, er du vimmer mand det er flot

hehe jah så er det lige pludselig kun 150 kroner for sår'n en.. hehe.. og den er jo ret fin hehe.. 

Taak Søde, Det er et Kæresten han har taget  
Han er jo hobbyfotograf så fik taget lidt billeder den anden aften.. hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Palaja

Maalene skriver:

Tænker bare min blege, hvide mave skal gemmes lidt væk Sæt nu jeg bliver spækket med strækmærker om nogle uger, så glor folk rigtig glor, vil jeg ikke bryde mig om

Men må på jagt efter en badedragt i stor størrelse så, det var en god idé

Ok, jamen det kan jeg godt forstå. Jeg var heldig at slippe for strækmærker,så det tænkte jeg ikke lige på  Held og lykke med jagten. Og nyyyyd din flotte sommermave, du kommer til at savne den 

Anmeld

8. juni 2011

Maalene

Trine89 skriver:

hehe jah så er det lige pludselig kun 150 kroner for sår'n en.. hehe.. og den er jo ret fin hehe.. 

Taak Søde, Det er et Kæresten han har taget  
Han er jo hobbyfotograf så fik taget lidt billeder den anden aften.. hehe 

Ja, det er da lige til at overkomme Hehe...

Synes det er rart at kunne dække sig lidt til, hvis du forstår

Eeej, hvor skønt altså - giiiid min kæreste også var det... Haha...

Ej, det er virkelig flot søde

Anmeld

8. juni 2011

Palaja

MalleH skriver:

nårh okay, tak

Så lidt...

Anmeld

8. juni 2011

Maalene

Palaja skriver:

Ok, jamen det kan jeg godt forstå. Jeg var heldig at slippe for strækmærker,så det tænkte jeg ikke lige på  Held og lykke med jagten. Og nyyyyd din flotte sommermave, du kommer til at savne den 

Har (7-9-13) heldigvis ikke fået nogen endnu, men både min søster og mor fik, så tror ikke jeg slipper (desværre)

Tusind tak - skal nok nyde den alt hvad jeg kan, selvom jeg slet ikke kan vente til, den er byttet ud med en lille prinsesse i armene

Anmeld

8. juni 2011

Trine89

Maalene skriver:

Ja, det er da lige til at overkomme Hehe...

Synes det er rart at kunne dække sig lidt til, hvis du forstår

Eeej, hvor skønt altså - giiiid min kæreste også var det... Haha...

Ej, det er virkelig flot søde

Kan godt forstå dig.. Jeg har også købt en badedragt.. men tror også jeg køber sår'n en senere.. hehe.. 

hih.. kan jeg godt forstå du gerne vil have.. hehe.. Jeg er også glad for jeg kan spare de penge. selvom det altid vil være lagt godt ud. men jeg nyder nu godt af at jeg kan få taget billeder mere end en gang hehe. 

Men jeg har lavet en tråd herinde med nogle at billederne og de er da også face.

Anmeld

8. juni 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Kan godt forstå dig.. Jeg har også købt en badedragt.. men tror også jeg køber sår'n en senere.. hehe.. 

hih.. kan jeg godt forstå du gerne vil have.. hehe.. Jeg er også glad for jeg kan spare de penge. selvom det altid vil være lagt godt ud. men jeg nyder nu godt af at jeg kan få taget billeder mere end en gang hehe. 

Men jeg har lavet en tråd herinde med nogle at billederne og de er da også face.

Ja, tænker også lidt, om jeg skal købe en badedragt eller tankini, kan se fordele ved begge to

Ja, det må da være skønt... Hehe... Kunne selvfølgelig også bare få manden med ud, og få ham til at tage billeder, men hans tålmodighed mht. sådan noget, er altså ikke den største

Det er fuldstændig gået min næse forbi  Har heller ikke været så meget på nettet de sidste par dage, men vil jeg da lige smutte ind og lure søde

Anmeld

8. juni 2011

Trine89

Maalene skriver:

Ja, tænker også lidt, om jeg skal købe en badedragt eller tankini, kan se fordele ved begge to

Ja, det må da være skønt... Hehe... Kunne selvfølgelig også bare få manden med ud, og få ham til at tage billeder, men hans tålmodighed mht. sådan noget, er altså ikke den største

Det er fuldstændig gået min næse forbi  Har heller ikke været så meget på nettet de sidste par dage, men vil jeg da lige smutte ind og lure søde

Jah det er jo det.. det er vist også derfor jeg ender med at købe beggedele,. hehe.. men nu må se.. jeg har jo badedragten så det er nok ikke nødvendigt. hehe.. 

syntes jeg da du skal.. 
Ellers må du sige til smukke. Så pakker jeg kameraret.. og komme over til dig.. hehe. Jeg har da også taget billeder før så kan da lidt.. hehe..  

Anmeld

8. juni 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Jah det er jo det.. det er vist også derfor jeg ender med at købe beggedele,. hehe.. men nu må se.. jeg har jo badedragten så det er nok ikke nødvendigt. hehe.. 

syntes jeg da du skal.. 
Ellers må du sige til smukke. Så pakker jeg kameraret.. og komme over til dig.. hehe. Jeg har da også taget billeder før så kan da lidt.. hehe..  

Hihi - man kan aldrig få for meget af sådan noget EEEELSKER bikinier, plejer at købe et sted mellem 2 og 5 nye hvert år, men har besluttet mig for, at jeg IKKE må købe nogen i år

Hihi - hvor er du sød smukke, det kunne være top-hyggeligt

Anmeld

8. juni 2011

Trine89

Maalene skriver:

Hihi - man kan aldrig få for meget af sådan noget EEEELSKER bikinier, plejer at købe et sted mellem 2 og 5 nye hvert år, men har besluttet mig for, at jeg IKKE må købe nogen i år

Hihi - hvor er du sød smukke, det kunne være top-hyggeligt

Jeg elsker det også hehe.. Jeg køber dog ikke så mange.. hehe.. og den jeg købte sidste år tror jeg sku ikke jeg kan passe mere

Heeh det kunne nemlig være SÅÅÅ hyggeligt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.