mens-agtige-smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Anonym trådstarter

Nu er det anden nat (en alm. nat imellem) at jeg vågner og ligger og vender og drejer og føler mit underliv spænder af smerte som havde jeg de vildeste mens smerter! (er i uge 36) Det startede kl. 5 i nat og fortsaatte til kl 9. Jeg tror også jeg tissede i sengen. Der var ihvertfald en stor våd plet og kunne mærke da det kom ud men føltes ikke som at jeg tissede. Der sivede lidt mere i løbet af morgenen. Og da jeg stod op kom der tre store dråber på gulvet.Det er sket før ( i forgårs morgen) Der var jeg så på fødegangen i 4 timer hvor de rivede og flåede i min mave og lavede 2 undelivsundersøgelser på mig og to indvendige skanninger. Det var virkelig ikke sjovt, tudede til sidst. De fandt ikke noget og mente jeg bare havde tisset i bukserne. Men nu skete det jo så igen. Og orker ikke at skulle igennem alt det igen bare fordi jeg tisser i bukserne åbenbart.Nogen der har prøvet noget lignene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Anonym trådstarter

Er det normalt! slet ingen der kan hjælpe mig ?

Anmeld

22. maj 2011

BabyThilde

Jeg opper den lige for dig.

Jeg kan desværre ikke svare dig på det med vandet, mit vand gik i en stor skylle på toilettet på fødegangen (ret praktisk ) men håber det er en begyndene fødsel du har gang i.

Anmeld

22. maj 2011

Anonym trådstarter

BabyThilde skriver:

Jeg opper den lige for dig.

Jeg kan desværre ikke svare dig på det med vandet, mit vand gik i en stor skylle på toilettet på fødegangen (ret praktisk ) men håber det er en begyndene fødsel du har gang i.

Tusind tak, Tror du måske det kunne være det? Hvor langt tid mon der så går før jeg er i fødsel

Anmeld

22. maj 2011

BabyThilde

Tusind tak, Tror du måske det kunne være det? Hvor langt tid mon der så går før jeg er i fødsel

ja måske mine veer startede som mens smerter (de sad kun i lænden) og 6 timer senere havde jeg min prinsesse

Men det er vel meget forskelligt hvor lang tid der går, hvis det kommer og går væk igen kan der hvis godt gå nogle dage endnu tror jeg

Anmeld

22. maj 2011

Anonym trådstarter

BabyThilde skriver:

ja måske mine veer startede som mens smerter (de sad kun i lænden) og 6 timer senere havde jeg min prinsesse

Men det er vel meget forskelligt hvor lang tid der går, hvis det kommer og går væk igen kan der hvis godt gå nogle dage endnu tror jeg

Okay. Uha det er spændene Og tak for svar

Anmeld

22. maj 2011

Anonym trådstarter

22. maj 2011

Gaia

hmm...det var svær.. Jeg ville nok kontakte fg. Fosterhinden består såvidt jeg ved af to hinder, hvor imellem der ligger lidt fostervand. Kunne det tænkes at det måske var den første hinde som var revnet?? og at det så er fostervand....?

jeg ville nok forslå at ringe til fg og høre dem ad hvordan du skal forholde dig til stærke mens smerter og drypperiet. Prøv at tage et bind på, og se hvor vådt det bliver.

Nå men håber da du får en rolig nat og at du finder en løsning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.