anna-jonas skriver:
Åhhhhhh..............Katrine. Sidder her med tårer i øjnene.....
.........for Celina er jo blevet en stor pige
.
Hun er ikke en lille baby mere, hun er en pige..................Jamen, fortæl mig lige hvornår det skete??
Hun er uforskammet smuk..
.............tjek lige det billede med hatten ud igen............så forstår du hvad jeg mener, ikke??
Og hvor er det rørende, at Bianca læser for hende, og har vendt bogen, så Celina kan se billederne ( detalje, der er vigtig). Det minder om scenarierne herhjemme, når Anna læser for Ida.
Hvor er du sød, Mette. Tusind tak 
Ja, jeg ved dælme heller ikke lige, hvornår det skete..?! - Men det er ihvertfald gået stærkt! Det er utroligt så kort tid, at de er rigtigt små (desværre, nogle gange!)
Men hver størrelse har sin helt unike dejlige ting over sig.
Man prøver bare, som forældre, at hænge i og suuuge det til sig, for ikke at gå glip af for meget. Men billeder får det tit til at blive mere synligt for én, at der virkelig sker en smule heeele tiden.
Hvor er du opmærksom
Der bliver nemlig gjort en hel del ud af at lave rundvisning med bogen, når Bianca fortæller, hehe. Det kommer vist fra højtlæsning i børnehaven, tror jeg.
Men det var bare så super sødt, da hun satte sig, og fortalte billederne for Celina ...Og Celina lå bare ligeså stille og nød det!
Jeg kan SAGTENS se det for mig, samme situation, med dine piger 
Tak for dine søde ord, Mette. De rører mig, og varmer mig rigtig meget!