Så kom min polterabend..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Livas mor

Hej piger..

Jeg skal jo giftes på lørdag (kan mærke stressen og spændingen nu), så i går blev jeg overrasket af alle mine søde veninder og familiemedlemmer og så skulle der afholdes polterabend

Så en dejlig dag med brunch, rundbold, picnic, indspilning af musikvodeo, sumobrydning, foredrag med Christina fra De unge mødre, lækker vietnamiesisk aftensmad, bytur på Sams bar og så overnatning med veninder (de ved jeg ikke sover meget ellers pga Liva) og så vækket imorges med kæmpe morgenbord og gaver.. Ahh er høj af glæde og kærlighed

Sidst lidt billeder fra dagen..

Knus Rikke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

roenlund

Det ser ud som om du bare har haft en skøn dag... hvor er det dejligt at de ogsålige havde tænkt natten og næste morgen med i planerne...

Anmeld

22. maj 2011

AnneP

Livas mor skriver:

Hej piger..

Jeg skal jo giftes på lørdag (kan mærke stressen og spændingen nu), så i går blev jeg overrasket af alle mine søde veninder og familiemedlemmer og så skulle der afholdes polterabend

Så en dejlig dag med brunch, rundbold, picnic, indspilning af musikvodeo, sumobrydning, foredrag med Christina fra De unge mødre, lækker vietnamiesisk aftensmad, bytur på Sams bar og så overnatning med veninder (de ved jeg ikke sover meget ellers pga Liva) og så vækket imorges med kæmpe morgenbord og gaver.. Ahh er høj af glæde og kærlighed

Sidst lidt billeder fra dagen..

Knus Rikke

Lyder til at have været en helt fantastisk dag! -dejlige veninder du har dig!

Anmeld

22. maj 2011

Livas mor

roenlund skriver:

Det ser ud som om du bare har haft en skøn dag... hvor er det dejligt at de ogsålige havde tænkt natten og næste morgen med i planerne...

Ja det var næsten det bedste ved aftenen, at de havde tænkt længere og raget hensyn til at jeg ville slappe bedre af, hvis jeg vidste jeg kunne sove en hel nat og intet ansvar skulle have..

Anmeld

22. maj 2011

Loa

Lyder/ser ud som en god/sjov dag

Men foredrag med Christina fra DUM? Det var da et sjovt valg, (eller måske bare en mulighed jeg aldrig havdehørt om før) Hvad var årsagen til det valg? Var det hende der har Lucas med Peter, eller?

Anmeld

22. maj 2011

Livas mor

Loa skriver:

Lyder/ser ud som en god/sjov dag

Men foredrag med Christina fra DUM? Det var da et sjovt valg, (eller måske bare en mulighed jeg aldrig havdehørt om før) Hvad var årsagen til det valg? Var det hende der har Lucas med Peter, eller?

Nej det var tvillingemoren Christina fra Hvidovre.. Det var lidt for sjovt, da min veninde som stod for arrangementet ved jeg altid ser De unge mødre, og så skulle der selvfølgelig være et indslag om det.

Så hun kom og fortalte om det seneste nye i hendes liv, lidt om produktionen bag programmet og lidt sladder osv

Anmeld

23. maj 2011

Loa

Livas mor skriver:

Nej det var tvillingemoren Christina fra Hvidovre.. Det var lidt for sjovt, da min veninde som stod for arrangementet ved jeg altid ser De unge mødre, og så skulle der selvfølgelig være et indslag om det.

Så hun kom og fortalte om det seneste nye i hendes liv, lidt om produktionen bag programmet og lidt sladder osv

Ej hvor cool Det havde også lige været i min ånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.